Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama vil feire jul med meg....


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er da en 19 år gammel gutt som har hatt kjæreste i 1,5 år.  jeg liker hun godt og jeg liker familien hennes så det er ikke noe problem der.. men jeg føler det blir liksom litt kleint hvis jeg skal være hos dems familie når jeg er kun 19 greit om vi hadde flytta sammen osv... men å feire jul med dem? det bare virker så rart og er litt redd egentlig og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, grunnen til at hun vil feire jul sammen med deg kan du bruke som grunn til å feire med din familie. "En superhyggelig familiekveld som bare er en gang i året" er stort sett grunnen etter hva jeg har forstått.

 

Du velger helt selv, hvis dama di ikke forstår det så blir det for dumt rett og slett.

Lenke til kommentar

Jeg er gift, men vi feirer fortsatt jul hver for oss.

 

Hun liker å møte sin familie på julaften og jeg min. Julen er en tid hvor familiene vår samles, som de ikke gjør så ofte ellers i året så julen er en fin høytid å tilbringe med dem.

 

Når vi får barn kommer vi til å feire jul sammen. Annet hvert år hos meg, og annet hvert år hos henne. 



Anonymous poster hash: aaaf8...d36
  • Liker 1
Lenke til kommentar

altså tingen er at vi bare er 19 og hun jobber ikke og har ikke en sjanse at skrape sammen noen tusen på noen måneder. 
SÅ må si at det er uaktuelt at jeg skal betale flere tusen for at hun skal være da får hun bare ha håp om det om hun klarer å betale så kunne hun ha blitt med. 

 

Men må si at det kan være en litt dårlig advarsel for pappa og resten av familien bruker å finne ut av om de skal til thailand eller ikke skal i midten av sept-oktober, men jeg har tydeligvis lovt kjæresten min at jeg skal feire jul med henne.....

Lenke til kommentar

Har pleid å feire annenhver gang hos hennes og min familie, gjort det fra vi var 20 omtrent (møttes som 18-åringer).

 

Trivelig å være sammen, men jeg tror begge ærlig talt synes det er best å være med sin egen familie fremfor svigers.

 

Jul handler mye om tradisjoner, hvordan man har feiret helt siden man selv var barn, hva slags mat man har og hvordan den tilberedes.

Så fort noe av dette avviker litt forsvinner litt magi, i alle fall for min del.

Men man kan jo liksom ikke feire jul hjemme hos mamma hele livet...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

 

Jeg er gift, men vi feirer fortsatt jul hver for oss.

 

Hun liker å møte sin familie på julaften og jeg min. Julen er en tid hvor familiene vår samles, som de ikke gjør så ofte ellers i året så julen er en fin høytid å tilbringe med dem.

 

Når vi får barn kommer vi til å feire jul sammen. Annet hvert år hos meg, og annet hvert år hos henne. 

 

Anonymous poster hash: aaaf8...d36

 

 

Signerer denne. Jeg greier ikke relatere til den ideen om at man på død og liv skal være sammen absolutt hele tiden og at alt skal være så koselig og rosa.

 

Jul hos svigerforeldrene hadde ikke vært aktuelt uansett, men jeg tror kjæresten min gjerne vil feire hele julen sammen med meg og familien min. Jeg har dog gitt beskjed (på en fin måte) om at jeg mener det er best vi feirer jul hver for oss og at hun heller kan få komme i romjulen om hun vil.

 

Jul for min del er ferie og jeg ønsker å bruke den på familie og venner som jeg ikke ser mer enn 1 gang i halvåret.

 

Trådstarter:

 

Dra til Thailand. Å være hjemme for å tekke din kjæreste er hverken du eller hun tjent med. Eventuelt tilby henne å bli med som andre alt har foreslått.

 

God jul! :)

Endret av Bruker-239845
Lenke til kommentar

Jeg synes du skal feire jul med henne jeg. Noen ganger må man sette egne lyster til side, men hvis dere liker hverandre godt så er det vel ingenting rart med å feire jul sammen?

Jeg og min samboer har feiret jul sammen i 5 år, og vi begge synes at noe annet bare blir rart. Forskjellige meninger om det, men jeg syns du skal feire med henne, hvis du ser potensiale i henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...