hdlarsen Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Natt i Vesterålen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 14mm? Exif'en sier 50? Nydelig bilde ble det jo uansett! Jeg hadde vært i ekstase hvis jeg fikk til dette. Si meg, ser du Melkeveien med dine egne øyne når du stiller til rette kameraet, eller bare vet du sånn ca hvor den er? Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2016 14mm? Exif'en sier 50? Nydelig bilde ble det jo uansett! Jeg hadde vært i ekstase hvis jeg fikk til dette. Si meg, ser du Melkeveien med dine egne øyne når du stiller til rette kameraet, eller bare vet du sånn ca hvor den er? Vet ikke hvorfor Exif viser 50 mm, mulig for at cameraet ikke kjenner igjen Samyangen. Men brukte Samyang 14 mm. Ja vis det ikke er mye lysforurensing rundt deg så klarer man å se hvor melkeveien er. Men skal vites at æ har prøvd mye på å ta bilder av den og gjerne med noe i forgrunne også. Takk for at du likte bilde. Mvh Harald Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Det er nesten galt å si det men nordlyset ødelegger litt for melkeveien og motsatt . Men uansett så er det flott bilde. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Når man klarer å få et slikt motiv på brikken får det være greit nok med litt støy. Det er et flott bilde og sikkert moro å lykkes! Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2016 Det er nesten galt å si det men nordlyset ødelegger litt for melkeveien og motsatt . Men uansett så er det flott bilde. Takk for hyggelig kommentar. Mvh Harald Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2016 Når man klarer å få et slikt motiv på brikken får det være greit nok med litt støy. Det er et flott bilde og sikkert moro å lykkes! Hei Takk for hyggelig kommentar. Jeg syns egentlig at om det er litt støy i bilde gjør ingenting, Jeg er blitt litt hekta på den melkeveien, jeg . Mvh Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg