Syklofanten Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2016 "I think women are beautiful, and I think certain woman are more beautiful than others to be perfectly honest." blir til "Han sier at kvinner er sexobjekter og at ikke alle er like mye verdt.", på hvilken måte egentlig? TS troller. Han viser til dette relativt uskyldige intervjuet, later som om media mener det er en skandale, og dette skal derfor skape inntrykk om at det er like uskyldig å skryte av at han kan komme unna med å klå kvinner i skrittet. Han har ikke skrytt av dette. Han sa at han som kjendis KAN gjøre dette. Hvis han vil. Kvinnene LAR ham gjøre det. Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Og la oss ikke late som om ikke er et snev av sannhet i det Trup sier. Mange kvinner er glade i kjendiser, særlig om de er rike i tillegg. Spesielt kvinnene som vanker i kretsene rundt fiffen i New York, vil jeg tro. Det er også verdt å nevne at Fifty Shades of Grey er ikke en bestselger blant kvinner for ingenting. Mange kvinner liker alfamenn som tar for seg og gjør som de vil. Endret 10. oktober 2016 av Syklofanten 1 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Det er skummelt å se hvordan media hauser opp ting Trump sier eller har sagt, og ignorerer alt Hillary gjør og har gjort.Ulovlig statskupp mot Honduras, forbrytelser mot menneskeheten, ekstrem korrupsjon, bestikkelser, tyveri av skattebetalernes penger, rigget valget mot Bernie Sanders, hjalp Donald Trump å bli nominert, samarbeider med massemediene som også er sponsorene hennes, med mer... 1 Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2016 Det er skummelt å se hvordan media hauser opp ting Trump sier eller har sagt, og ignorerer alt Hillary gjør og har gjort. Likevel er det liksom Trump som er den "skumle og farlige" av de to. Her er en enkel test for å finne ut hvem som er farlig: Sjekk hvem folk ikke tør kritisere. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Ingen av de er farlige, altså. Got it. Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2016 Ingen av de er farlige, altså. Got it. Hillary burde vært i fengsel, men ingen har turt å plassere henne der. Ingen vil dø mysteriously. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Du skifter argument fra setning til setning, i tillegg til disse latterlige konspirasjonsteoriene. Jeg håper virkelig du troller, hvis ikke synes jeg oppriktig synd på deg. Vi snakkes 8. november, dette gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2016 Du skifter argument fra setning til setning, i tillegg til disse latterlige konspirasjonsteoriene. Jeg håper virkelig du troller, hvis ikke synes jeg oppriktig synd på deg. Vi snakkes 8. november, dette gidder jeg ikke. Mener du at Hillary ikke er kriminell? Vi sees ikke 8. november, for da må en av oss avslutte Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jeg trodde Trump-fanboys var en myte. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Trist med en sverte-kampanje mot Trump. De fleste skjønner vel kor irrelevant den video e... men ikke alle er smarte nok. Hvorfor er det trist? Det er politikk og all informasjon om de man skal velge er relevant. At en ting ikke har noen spesiell betydning for hva man velger tilsier ikke at det "skal skjules" eller ikke vises i media. Akkurat det synes jeg det er litt lite av i Norge, vi får ikke særlig mye negativ informasjon om politikerne som kan påvirke valget vårt. Jeg vil ha alt før jeg bestemmer meg ellers så blir det en dårlig avgjørelse. Det er en stor grunn til at jeg stort sett lar vær å stemme, jeg vet ikke hvem jeg stemmer på. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Det er ingen "svertekampanje" mot trump, det er bare at han sverter seg selv omtrent hver gang han åpner kjeften. AtW 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Ikke bare er uttalelsen gammel, men hvem i all verden er det som fortsatt lar seg sjokkere av Trump? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jeg tror ikke Trump er en idiot. Jeg tror han later som han er en idiot for å appellere til idioter. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jeg tror ikke Trump er en idiot. Jeg tror han later som han er en idiot for å appellere til idioter. Garantert. Han vet hvordan han skal nå ut til konservative (mannlige) velgere med lav utdannelse. Tipper Koch-brødrene er dypt misunnelige. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Det er skummelt å se hvordan media hauser opp ting Trump sier eller har sagt, og ignorerer alt Hillary gjør og har gjort. Ulovlig statskupp mot Honduras, forbrytelser mot menneskeheten, ekstrem korrupsjon, bestikkelser, tyveri av skattebetalernes penger, rigget valget mot Bernie Sanders, hjalp Donald Trump å bli nominert, samarbeider med massemediene som også er sponsorene hennes, med mer... Hauser opp? Det skal litt til å finne en mer ekstrem kandidat enn Trump. Hillary skal dog være glad for at hun har en bajas som Trump til motstander. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jeg tror ikke Trump er en idiot. Jeg tror han later som han er en idiot for å appellere til idioter. Kanskje, han er nok kanskje lurere enn han virker, men han klarer jo knapt å holde styr på egne løgner, mannen er jo så åpenbart full av pisspreik at det virker vanskelig å forstå at han gjør det med vilje. AtW Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) Jeg tror ikke Trump er en idiot. Jeg tror han later som han er en idiot for å appellere til idioter.Hva skyldes egentlig denne trangen til å kalle andre idioter? Jeg har aldri kalt Hillary-tilhengere for idioter, og jeg har aldri hørt en Trump-tilhenger kalle motparten for idioter heller. Tenker du at Ken Bone er en idiot? Hva er en idiot etter ditt syn, en med lav iq, altså inkluderer du feks psykisk utviklingshemmede? Eller er det mennesker med alminnelig høy iq men med lave generelle kunnskaper? Endret 11. oktober 2016 av coffeee Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Det er fordi Hillary ikke bruker argumenter som tilsier fravær av erfaring og logikk, så det tilsier ikke at du må være en idiot for å kunne tro på Hillary, uansett hvor mye hun måtte lyve. Det er ikke det at du er en idiot om du stemmer på Trump, men heller det at hvis du tiltrekkes argumenter som at en mur vil kunne hjelpe mot ulovlige immigranter, skattesnyting er en god ting, "jeg har en hemmelig plan til å fjerne ISIS", en drøss av lavpannede personangrep og konspirasjonsteorier mot Hillary Clinton, og tu quoque argumenter for å vri seg unna spørsmål, så er du mest sannsynligvis ikke den skarpeste skjeen i skuffen. Trump er immun mot sine egne rappkjeftede uttalelser, og de gir han oppmerksomhet i media. Husk at Trump vant GOP, så tror jeg vi skal være forsiktige med å kalle hans nedlatende anti-autoritet og anti-sosiale uttalelser for korttenkte og spontane. Dette er nok en special recipe for nåtidens politiske klima, så jeg tror absolutt at han gjør veldig mye av dette med vilje. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Trist med en sverte-kampanje mot Trump. De fleste skjønner vel kor irrelevant den video e... men ikke alle er smarte nok. Hvorfor er det trist? Det er politikk og all informasjon om de man skal velge er relevant. At en ting ikke har noen spesiell betydning for hva man velger tilsier ikke at det "skal skjules" eller ikke vises i media. Akkurat det synes jeg det er litt lite av i Norge, vi får ikke særlig mye negativ informasjon om politikerne som kan påvirke valget vårt. Jeg vil ha alt før jeg bestemmer meg ellers så blir det en dårlig avgjørelse. Det er en stor grunn til at jeg stort sett lar vær å stemme, jeg vet ikke hvem jeg stemmer på. Det heter vel propaganda. Hjerne vasking av befolkninga. Den som har mest innflyttelse/penger fra før av - vinner. Hillary blir sponset av store selskap. Hun kan sende reklamen 10-20 ganger oftere enn Trump. Om du hører 10 ganger per dag at Clinton suge. Mens du hører 200 ganger per dag at Trum suge. Kva trur du påvirker deg meir? Det gjelder for så vidt på andre område. Den som har mest penger, skaffer mer dirty på mostander. Kan ansette flere folk til å ringe rundt, skaffe flere banere for seg. Så plutselig er den den med mest penger som vinner valget, ikke den som er best egnet som president. Trist Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 (endret) Jeg tror ikke Trump er en idiot. Jeg tror han later som han er en idiot for å appellere til idioter. Garantert. Han vet hvordan han skal nå ut til konservative (mannlige) velgere med lav utdannelse. Tipper Koch-brødrene er dypt misunnelige. Det er kilder som antyder at den viktigste stemme-faktoren for Trump ikke er rase, utdanning, inntekt eller fremmedfrykt, men følelsen om at de er uten stemmer. Jeg har selv lekt ved tanken om å stemme på det sprøeste ytterpunktet kun for å vippe senteret av pinnen, så på et visst nivå kan jeg forstå den følelsen. Endret 12. oktober 2016 av cuadro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå