Harald Brombach (digi.no) Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Planlegger å oppdatere nettleseren gjennom Windows Store Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 La meg være den første til å si; The death of Edge. 1 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Er det jeg som er dum, som ser at Microsoft er i gang med å bli Apple-lapdog, istedet for den litt dumme, men kraftige bølle ingen egentlig vil provosere? Psykologi 101... ...Om du framstår som sterk, ikke begynn å tut om kammeraten tar sukkertøyet. -Ingen vil respektere deg etterpå. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 La meg være den første til å si; The death of Edge. Fordi? Edge har alltid vært en UWP app, og alle UWPer oppdateres via store. Ser ikke at dette er unaturlig for Edge... Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Er det jeg som er dum, som ser at Microsoft er i gang med å bli Apple-lapdog, istedet for den litt dumme, men kraftige bølle ingen egentlig vil provosere? Psykologi 101... ...Om du framstår som sterk, ikke begynn å tut om kammeraten tar sukkertøyet. -Ingen vil respektere deg etterpå. På hvilken måte tuter MS om at noen tar sukkertøy? De lever godt på frokost, lunch og middag, selv om de sikkert kunne tenke seg noe søtt til helga. Lenke til kommentar
G Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Når kan man få en Windows 10 hvor man faktisk er kvitt IE og får kun med Edge? 1 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Når kan man få en Windows 10 hvor man faktisk er kvitt IE og får kun med Edge? -Jeg liker bare ikke Edge. Klarer ikke helt å sette fingeren på det, men liker den ikke. Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Når kan man få en Windows 10 hvor man faktisk er kvitt IE og får kun med Edge? -Jeg liker bare ikke Edge.Klarer ikke helt å sette fingeren på det, men liker den ikke. Minner kanskje litt om en UWP app Om jeg trenger Windows store for oppdatering, regner jeg ikke med å oppdatere - har hittil ikke brukt Windows store til noe. Liker at IE kan lagre til enkel MHT-fil. Finner ingen andre nettlesere som kan det, så bruker den de gangene jeg vil lagre en nettside. Lenke til kommentar
G Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Når kan man få en Windows 10 hvor man faktisk er kvitt IE og får kun med Edge? -Jeg liker bare ikke Edge. Klarer ikke helt å sette fingeren på det, men liker den ikke. Kan forstå det. Fra min synsvinkel. Ja jeg synes Edge mangler ett og annet, men aldri før har Microsoft laget en bedre nettleser en Edge. Jeg har vridd meg og revet meg i håret over dårlig kodet og bloated Internet Explorer (IE) helt siden den kom på markedet. Jeg var tidlig en Netscape bruker, så kom ekle Microsoft og dyttet på oss en nettleser, slik at arbeidsgivere slapp å innstallere eller å gjøre et valg om å innstallere en nettleser. Det er det "sleipeste" Microsoft noensinne har gjort for brukergleden av internettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå