Patrick123 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 https://twitter.com/soccersanmarino/status/785939602263506944 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 https://twitter.com/soccersanmarino/status/785939602263506944 https://twitter.com/soccersanmarino/status/785942019730354176 Å slippe inn mål mot San Marino i seg selv burde kvalifisere til fyken. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Høgmos karriere 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 For å spille djevelens advokat her (nei, jeg skal ikke forsvare PMH, selv ikke djevelens advokat vil ta på seg en slik oppgave): med tre poeng i Tsjekkia er det ikke UMULIG å gå vider.... Nei. Nei, nei. Neineinei! Dette skjer HVER GANG! Vi suger, men ikke nok til å gå på hodet og ræva ut. Så gjør vi det bra i en periode, og plutselig ser det ut til at vi kan greie å komme oss videre. Og så er vi nesten videre, før vi begynner å suge igjen. Denne gangen skal jeg ikke la meg lure. Dette er en gjenganger ja. Har vel vært sånn i alle kvalikkene vi har spilt dette millenniumet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Æsj. Hadde et håp om uavgjort. Hadde blitt litt penger da. Og PMH måtte jo trukket seg rett etter kampen da. Nå får han vel sitte noen år til. Lenke til kommentar
Fickledick Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) Endret 11. oktober 2016 av Fickledick 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Huff, blir fysisk dårlig av det trynet der. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Stefan Strandberg til reporter: "Nei nå må dere slutte. Vi vinner 4-1 og dere er bare negative". Virker som mange av Høgmos gutter er så jævlig sjølgode at de ikke kan se selv hvor elendig de spiller. Og da blir det neppe noe bedre med det første. Inn med ny trener, som kan få ut grumset, evt får banket inn litt vett i grumset. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hvorfor er King vaksinert mot å score på landslaget? Har han noen gang vært noen storscorer da? Er mye giftigere i PL da. King scoret sitt 20. mål totalt i HELE karrieren sin i dag. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Nettopp. Man U. gjorde nok rett i å la han gå for en del år siden. Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Det blir tøft i bortekampen, gitt. Lenke til kommentar
Gluecoma Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Vanskelig å rette pekefingeren på enkeltpersoner eller treneren for den saks skyld, men hva angår Høgmo så bør han gå, både grunnet manglende resultater, men også rett og slett pga alt bråket og stemninga rundt landslaget. Kampen igår, kan man godt le av, men ser man på tallene, så kunne vi lett vunnet 10 null hvis vi hadde hatt noen som skårer, og hatt noen alternative planer til å spille ball rundt 16, og slå dårlige innlegg. 30 avslutninger... Det er faktisk godkjent mot SMR 73% Ballbesittelse 27% 11 Avslutninger på mål 1 19 Avslutninger utenfor mål 0 5 Avslutninger blokkert 0 0 Kontrings-angrep 1 46 Innlegg 2 14 Hjørnespark 1 21 Innkast 3 0 Røde kort 0 2 Gule kort 3 12 Frispark laget 7 1 Offside 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Jeg synes vi nok en gang spilte utrolig dårlig fotball, langt dårligere enn spillerkvaliteten skulle tilsi. At vi får mange sjanser mot SMR er nærmest uunngåelig, men de var ikke spesielt store før amatørlaget gikk i oppløsning mot slutten, og det er skandaløst å være så nærme ett poeng. Det som provoserer meg mest er nok holdningen Høgmo og flere av spillerne har om at de gjør en god jobb om dagen. Om man ikke stiller langt høyere krav så er det virkelig bare å glemme Norge. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Stefan Strandberg til reporter: "Nei nå må dere slutte. Vi vinner 4-1 og dere er bare negative". Virker som mange av Høgmos gutter er så jævlig sjølgode at de ikke kan se selv hvor elendig de spiller. Og da blir det neppe noe bedre med det første. Inn med ny trener, som kan få ut grumset, evt får banket inn litt vett i grumset. Er jo Ken Remi Stefan Strandberg det er snakk om her. Mannen eier jo ikke en reflektert tanke i hodet sitt. Lenke til kommentar
Gluecoma Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Jeg synes vi nok en gang spilte utrolig dårlig fotball, langt dårligere enn spillerkvaliteten skulle tilsi. At vi får mange sjanser mot SMR er nærmest uunngåelig, men de var ikke spesielt store før amatørlaget gikk i oppløsning mot slutten, og det er skandaløst å være så nærme ett poeng. Det som provoserer meg mest er nok holdningen Høgmo og flere av spillerne har om at de gjør en god jobb om dagen. Om man ikke stiller langt høyere krav så er det virkelig bare å glemme Norge. Både igår og mot Azerbaijdan så spiller vi ikke dårlig, vi dominerer i 90 minutter, men har ingen evne eller plan på siste 3.del. Det som er mest urovekkende er at vi slipper inn mål på 75% av motstanderenes sjanser. Det virker ikke som det er noen annen plan enn å spille seg helt inn til motstanderens mål når vi møter lag som parkerer bussen, og det er urovekkende, De prøver på det samme hele tiden, som ikke funker, og da er det ett mysterium at det ikke prøves andre ting. Vi slår haugevis med innlegg, men har ingen target man inni der, og de andre virker heller ikke interessert i å satse på at de kan få ballen. Jeg ville tatt inn Marcus Pedersen, han har krigervilje og duellstyrke. Å spille seg igjennom ett forsvar med 10 mann er vanskelig, uansett hvem man møter. Det så vi også igår 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Jeg synes vi nok en gang spilte utrolig dårlig fotball, langt dårligere enn spillerkvaliteten skulle tilsi. At vi får mange sjanser mot SMR er nærmest uunngåelig, men de var ikke spesielt store før amatørlaget gikk i oppløsning mot slutten, og det er skandaløst å være så nærme ett poeng. Det som provoserer meg mest er nok holdningen Høgmo og flere av spillerne har om at de gjør en god jobb om dagen. Om man ikke stiller langt høyere krav så er det virkelig bare å glemme Norge.Både igår og mot Azerbaijdan så spiller vi ikke dårlig, vi dominerer i 90 minutter, men har ingen evne eller plan på siste 3.del. Det som er mest urovekkende er at vi slipper inn mål på 75% av motstanderenes sjanser. Det virker ikke som det er noen annen plan enn å spille seg helt inn til motstanderens mål når vi møter lag som parkerer bussen, og det er urovekkende, De prøver på det samme hele tiden, som ikke funker, og da er det ett mysterium at det ikke prøves andre ting. Vi slår haugevis med innlegg, men har ingen target man inni der, og de andre virker heller ikke interessert i å satse på at de kan få ballen. Jeg ville tatt inn Marcus Pedersen, han har krigervilje og duellstyrke. Å spille seg igjennom ett forsvar med 10 mann er vanskelig, uansett hvem man møter. Det så vi også igår At vi har høy ballbesittelse mot et svært dårlig lag betyr ikke at vi spiller bra. Vi spiller bedre enn motstanderen, men nok en gang, det er uunngåelig når motstanderen er så dårlig. Motstanderen har heller ikke noe i mot at vi har ballen så mye, når de ligger an til å få 1/3 poeng mens vi slår feilpasninger og knoter med mottak utenfor deres sekstenmeter. Er jo aldri farlig. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Ser noen av Twitter-meldingene allerede er postet, men dette er fantastisk lesning: https://www.nrk.no/sport/san-marinos-elleville-malrus-1.13174942 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Jeg kan ikke fatte hvordan det er mulig egentlig. Så har vi det lille nabolandet Danmark med en rekke stjernespillere og et landslag med kvalitet. Kvalitet og kvalitet. Ligger akkurat nå an til 3 poeng på sine 3 første kamper om de ikke snur det mot Montenegro. Tapte i likhet med Norge playoff til EM som var. Men må si Norge spiller nok en gørr kjedelig omgang. Får skikkelig følelsen av treningskamp. Forståelig når det er så lite folk på tribunen og kvaliteten på fotballen er såpass laber. Det er skuffende at det ikke er større forskjell på såkalt profesjonelle fotballspillere og bokstavelig talt amatører. Uten selvmålet hadde det stått uavgjort til pause for vi skaper ikke store sjanser. Et amatørlag som legger seg i forsvar skal være en dårlig oppskrift mot et lag bestående av spillere som har dette som jobb. Men vi spiller akkurat slik San Marino ønsker, og nok en gang starter Høgmo med Henriksen på topp når han er skikkelig under press. Og nok en gang viser det seg å være en tabbe. Det var et selvmål unna en bortkastet omgang. Huff. Jeg husker når Norge vant 10-1 mot San Marino. Statistisk sett slipper San Marino inn mer enn 4 mål per kamp og taper alle kamper. At Norge såvidt klarer å score 4 mål og i tillegg slipper inn 1 mål er skuffende. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Er helt enig. Etter hver eneste kamp hører vi om spillere som regelrett sutrer. "Buhuu, kan ikke noen andre ta på seg skylden? Hvorfor blir jeg stilt til ansvar for en dårlig prestasjon? Hvorfor stilles det krav til meg? Hvorfor er alle ute etter å ta meg? Vræææl!". Toppet av idiotiske og alltid sinna Sælnes. Trodde aldri jeg skulle få oppleve et norsk landslag som er vanskeligere å like enn laget med Riise, Gamsten og VM i hårgele. Det laget kunne i det minste spille brukbar fotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå