Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jeg savner gode gamle dager når Drillos slo San Marino 10-0 på hjemmebane!Selv gørrkjedelige semb maktet 1-0 mot San Marino. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Stor dommerfeil også da. Ikke nok at vi spiller elendig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Det er samme faen om Norge scorer 5 mål på de siste minuttene og samme faen hva resultatet er, dette er en total fiasko. Det er 1-1 med drøye 20 minutter igjen mot SAN-FUCKINS-MARINO! Vi kunne liksågodt ha tapt, dette er nøyaktig det samme. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Nå blir selnæs sint igjen Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Det er slike kamper som ødelegger karrierer, så lykke til etter dette Høgmo. Og når vi sliter maks så har vi Samuelsen og Sørloth å sette innpå. Herregud. Det blir liksom lavmål etter lavmål. Hvem skal du skylde på nå Sælnes? Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Høgmo ser litt åndsfraværende ut - han ser vel livet, eller tiden som landslagstrener, passere i revy. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Har ledd i 15 minutter i strekk nå. Dette er for gøy! Synd jeg ikke satte noen kroner på U som jeg hadde tenkt for gøy. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Nå blir selnæs sint igjen med god grunn Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Synd at målet ble avblåst feilaktig for offside. Hadde vært bedre om det egentlig var offside, nå kommer Høgmo til å skylde på dommeren hvis det ikke blir seier her. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Det er samme faen om Norge scorer 5 mål på de siste minuttene og samme faen hva resultatet er, dette er en total fiasko. Det er 1-1 med drøye 20 minutter igjen mot SAN-FUCKINS-MARINO! Vi kunne liksågodt ha tapt, dette er nøyaktig det samme. Jepp megaflaut dette her. Tror ikke vi bare skal bytte ut Høgmo. Men vi bytter ut hele laget!!! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) Sælnes er god til å skylde på andre, men bør nok konsentrere seg mer om sitt eget elendige spill. Endret 11. oktober 2016 av knipsolini Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jeg satte penger på uavgjort (og San Marino seier), men dessverre altfor lite. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Et tap mot San Marino hadde faktisk tjent Norge mye bedre enn San Marino selv. Riv skiten, og opp noe nytt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jeg satte penger på uavgjort (og San Marino seier), men dessverre altfor lite. Betta på uavgjort. Tror det er mange som har gjort det samme. 1.01 på at dette norske laget skal vinne en kamp er aldri riktig. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Sælnes er god til å skylde på andre, men bør nok konsentrere seg mer om sitt eget elendige spill. Tror nok ikke han legger skylda på andre selv om det hørtes ut slik. Han skylder nok like mye på alle på laget, seg selv inkludert Og nå kommer sørloth inn, han var jo så god mot azerbaidsjan Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Synd at målet ble avblåst feilaktig for offside. Hadde vært bedre om det egentlig var offside, nå kommer Høgmo til å skylde på dommeren hvis det ikke blir seier her. Ja og spillerne kommer med null selvkritikk. "San Marino var et par hakk for gode for oss" Syns faen jeg hører de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Kvarter igjen til sjampisen poppes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 At det går an! Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hvorfor er King vaksinert mot å score på landslaget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå