ReaveЯ Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Lukter 0-0 laaaang vei detta. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Fint med litt hjelp da. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Lukter 0-0 laaaang vei detta. neida, san marino er så dårlige at vi ikke trenger score på dem for å vinne engang. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Lukter 0-0 laaaang vei detta. neida, san marino er så dårlige at vi ikke trenger score på dem for å vinne engang. Og Norge er diverre så dårlege at me må ha hjelp av San Marino for å score. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jo Inge Berget sliter veldig med ballen så langt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2016 Patetiske ballferdigheter på denne gjengen her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Kan ikke score selv engang Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Vi er så flinke at vi konstant slår feilpasninger under press fra verdens dårligste landslag. GG. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Huff. Savner noen med litt ballteknikk utpå der. En som kan finne åpne rom og skape ubalanse i forsvaret. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 U laget hadde garantert klart seg mye bedre i denne kampen. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 De slår tilbake i dag, og vinner 4-0. Men Høgmo må fortsatt pakke sakene sine, han har absolutt ingen ting å vise til på de årene han har vært ansvarlig. Å tape mot Aserbajdsjan burde vært spikern i kista for Høgmo. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Stilig kar han SM treneren da! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Ødegaard, Zahid og Moi hadde nok styrket angrepet vårt. Venter bare på at Sørloth komme inn så vi får sett vårt absolutte bunnivå. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) Utrolig at et land med så mange unge som spiller fotball er så dårlige i fotball. Jeg kan ikke fatte hvordan det er mulig egentlig. Så har vi det lille nabolandet Danmark med en rekke stjernespillere og et landslag med kvalitet. Jeg spilte selv fotball og selv om noe av treningen på barnenivå kan være kritikkverdig, fungerer den til hensikt, altså å la barna ha det gøy samtidig som de lærer seg det som er viktig i fotball. Da er det vel på ungdomsnivå det mangler riktig type arbeid, selv om jeg selv ikke merket det når jeg spilte fotball. Opp til en alder av 13 år var nivået rimelig høyt selv for små bygder. Jeg vil tro det viktigste arbeidet i forhold fra å omgjøre fotball fra en hobby og lek til å bli mer seriøst skjer i tenårene, og det er nok der det Norske systemet feiler av en eller annen grunn. Selv sluttet jeg å spille fotball når jeg var 15 år fordi det var for seriøst, for kjedelig og nivået var heller ikke spesielt spennende. Vi har vel kanskje rett og slett ikke bra nok rekruttering fra barnefotball opp til tenåringsfotball og for dårlig satsing på tenåringsnivå fra "store" klubber. Tenåringer har nok ikke gode nok muligheter til å utvikle seg til et elitenivå eller potensielle proffspillere. Endret 11. oktober 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Får nesten vondt av å se på dette. Virker ikke som de gidder prøve skikkelig engang. Ynkelig.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 andre lag bruker san marino som en anledning til å vart opp med festfotball. Vi spiller akkurat like dårlig som om vi møter ett topplag. Hjelpe meg dette var gørr kjedelig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) Heh. Ser Nordli snakker om jogging i vg studio, Tenkte faktisk akkurat det samme. Rett før de stikker nevene i lommene også..Det er jo det Høgmo er best på, stikke nevene i lommen. Endret 11. oktober 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå