vermund Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Siesta ved sjøen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Skikkelig koselig og flott bilde. Det var litt irriterende med stolpen på høyrekanten bare. Den kunne kanskje vært klonet bort. Kutt er ikke aktuelt, da kommer sauen for nært kanten. Prøv deg gjerne litt fram med bakgrunnsfarge å presentere bildet på. Dette er noe du velger under avanserte valg ved innleggelse av bildet. Du kan også gjøre det i etterkant ved å gå inn via "Endring". Det er ofte lurt å legge en nyanse på bakgrunnen bak bildet når bildet har helt lyse felter som flyter i ett med bakgrunnen, slik som skyene her. Lenke til kommentar
vermund Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2016 Takk for tilbakemeldingen Helene Du er alltid flink med detaljer og gir også konstruktive kommentarer. Det setter jeg pris på Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Sauer og fin natur og idyll. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Gode farger i dette bildet. Jeg synes stolpen til høyre skjemmer litt og det samme gjør muren og plattingen. Hadde forsøkt meg på litt kloning og ørlite kutt i bunnen Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Den høyre femtedelen eller så trekker litt ned, ellers kjempeflott bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg