Gjest medlem-329093 Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Jeg får ikke koblet min ASUS Vivomini UN42-M092Y stasjonære PC trådløst til min CISCO EPC3940L ruter. Jeg kan se nettverket, men når jeg prøver å koble til står det "Ingen internettilkobling, sikret." Jeg har ikke lang nok nettverkskabel til å nå den fra ruteren, men likevel står den bare rundt hjørnet i forhold til ruteren. Det burde ikke være noen problemer med å få det trådløse signalet dit PC'en står, særlig siden den har fått koblet til hele tiden tidligere. Er det noen som vet hva problemet kan være? Hjelp... Lenke til kommentar
srt Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Du er jo tilkoblet trådløst, du bare har ikke tilgang til Internett. Har du andre ting som går på wifi som også har Internett for eks. smarttelefon eller laptop? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Du er jo tilkoblet trådløst, du bare har ikke tilgang til Internett. Har du andre ting som går på wifi som også har Internett for eks. smarttelefon eller laptop? Ja, smarttelefon, laptop, chromecast. Alt det fungerer som vanlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Nå fungerer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå