knipsolini Skrevet 10. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Jeg ser etter bursdagsgave til dama, og har fanget opp at Miu Miu parfyme er et ønske. Jeg fant 50 ml av parfymen til 529 kr, men også et gift set som for meg ser ut som 50 ml av parfymen samt noe body lotion til 399 kr. Er det noen kyndige som kan hjelpe meg med å forstå om det ikke er samme parfyme i gift settet, eller om nettbutikken faktisk selger parfymen billigere om man får med body lotion? http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Parfyme/Eau-de-parfum/Miu-Miu-Eau-de-parfum.htm?sClickID=Prisjakt-7-3 http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Parfyme/Giftset/Miu-Miu-Giftset.htm E: på første link må man endre "mengde" til 50 ml for å se prisen på 529 kr. Endret 10. oktober 2016 av knipsolini Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2016 Er det noen kyndige som kan hjelpe meg med å forstå om det ikke er samme parfyme i gift settet, eller om nettbutikken faktisk selger parfymen billigere om man får med body lotion? Parfyment i gift-settet inneholder arsenikk, det er hele poenget. Normal bruker man å gi gift-settet til "kjærringa", og det andre til dama. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 10. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2016 Bestill begge og sjekk, så leverer du tilbake den du ikke vil ha? Utover det vil jeg tro at det settet er både EDP og lotion og dermed det beste kjøpet. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 10. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2016 Sjitt, hvordan fant du ut det, Skatteflyktning? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2016 Så det er altså ikke samme parfyme. Ikke enkelt å forstå når produktbeskrivelsen er tidenes verste svada om kontrastene i forskjellige eksotiske dufter. Men takk for svar, får velge den første da. Jeg er dessverre litt for giddalaus til å bestille og sjekke. Vet ikke om jeg blir så mye klokere av å lese pakningen heller, har jo ikke tenkt til å åpne de heller. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Det skatteflyktning skrev var sarkasme. Selvfølgelig inneholder ikke den ene arsenikk. Begge er samme parfyme. Hvorfor ikke ringe dem og spørre om det er noe du lurer på? Kan jo f.eks være at parfymen i giftsettet er 30ml og ikke 50ml eller noe slikt. Endret 10. oktober 2016 av Pliscin Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2016 Fikk svar på mail: Det är samma doft, för tillfället har vi sänkt pris på de gift set som vi har i lager innan nya kommer! Da var jeg vel bare heldig med at produktet skal erstattes. 130 kr avslag pluss body lotion, boom. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2016 Selvfølgelig inneholder ikke den ene arsenikk. Det er mulig de nå bruker en annen gift enn arsenikk i gift-settet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 10. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2016 Selvfølgelig inneholder ikke den ene arsenikk. Det er mulig de nå bruker en annen gift enn arsenikk i gift-settet. Tsk tsk tsk. Tilbake til kniplingene din skøyer! Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2016 Selvfølgelig inneholder ikke den ene arsenikk. Det er mulig de nå bruker en annen gift enn arsenikk i gift-settet. Ville jo vært alt for lett å spore. Jeg ville brukt Hydrogencyanid. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 11. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2016 Har du luktet på den selv og godkjent den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå