Fotoskrulla Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Høstlyng Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Litt sterkt lys på motiv men ellers flott høstbilde. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Litt kraftig lys. Økning av kontrasten og litt demping av lyset vil antagelig høyne dette fargerike høstbildet. Hadde du tatt med litt mer oppe eller tatt et kraftig kutt nede ville du fått diagonal mellom kortside og langside som gir beste spenning. Men funker jo som det er også. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Litt sterkt lys på motiv men ellers flott høstbilde. Litt kraftig lys. Økning av kontrasten og litt demping av lyset vil antagelig høyne dette fargerike høstbildet. Hadde du tatt med litt mer oppe eller tatt et kraftig kutt nede ville du fått diagonal mellom kortside og langside som gir beste spenning. Men funker jo som det er også. Roar Vet dere hva, jeg synes også dette ble i drøyeste laget med lys, men det var sånn automatikken i redigeringsprogrammet ville ha det. Tenkte jeg skulle teste det på dere. Jeg legger ved originalen,så får dere se hvor mye bedre det var rett fra kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg