saneld Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 HeiHar hatt ett problem de siste årene, der jeg våkner 4-8 ganger om natten, og sovner igjen som regel hver gang. Når jeg googler problemet er det mest snakk om å ikke få sove.Alle rundt meg tar det ikke alvorlig når jeg sier det har vert slik så lenge jeg kan huske, mulig de tror jeg overdriver.Er ikke veldig plaget, men skulle helst sovet heile natten. Er 23 år gammel gutt som studerer.Tips? Linker til hjelp? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 (endret) Du kan prøve d-vitamin-tilskudd. At man våkner noen ganger, må man regne med, men 8 hørtes mye ut. Endret 9. oktober 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Høres ut som om du ikke får puste skikkelig, og dermed avbryter søvnsyklusen. Gå til fastlegen og be om henvisning til søvnutredning. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Slik har jeg også alltid hatt det. Trudde lenge det var helt normalt. Våkner sånn 5-6 ganger om natten, hver eneste natt, og har gjort det i hele mitt voksne liv. Jeg sovner igjen omtrent umiddlebart, og føler meg utvilt etter 6-7-8 timer søvn, så det plager meg egentlig ikke. Lenke til kommentar
saneld Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2016 Tusen takk for svar, litt skummelt når du nevner at en slutter å puste. Kan vell muligens ta det til fastlegen ja, men er ikke veldig plaget med det, så tenkte bare å høre Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Det kalles søvnapné. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå