osse-mon waits for alice Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har grandis smak? Det viste jeg ikke... Hehe... Grandis i toastjern fungerer! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Jeg har stekt grandi i panne. Tørreste pizza'en jeg noen gang har smakt.Kjeks med fyll på spør du meg. Har du hybel uten stekeovn og grandis på tilbud. = DOH. Det har jeg også gjort, var på ei hytte med et par kamerater. Og da hadde grandiosaen oppholdt seg i et kjøleskap uten strøm over natta. En eller annen kom såklart på den smarte ideen å snu grandiosaen opp-ned i steikepanna... (som man gjør med pannekaker) Resultatet ble litt merkelig for å si det sånn. Endret 8. desember 2003 av Cursed Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 skjønner ikke at dere spiser vanlig grandiåsa en gang.. jeg går heller sulten enn å spise det oppkastet der.. grandiåsa toast greiene er merkelig nokk bedre.. Lenke til kommentar
dork Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Syns det så dritdigg ut jeg.. MÅ prøves, men jeg vurderer å steike grauten som små kaker i panna istedet. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (Alle) BigOne-variantene er så vanvittig mye bedre enn Grandiosa-crap.., tho det der såg litt kult ut da, hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå