Bruun Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 I det siste har jeg fått en feilmelding som lyden ca sånn her: A Runtime Error has occurred Do you wish to Debug? Line:100 Error: 'null' is null or not an object YES NO 'Line:' Verdien forandrer seg men ellers er det den samme meldingen... Jeg har ikke no virus i følge scanneren min, så hva kan være problemet? Lenke til kommentar
robgar Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hvor er feilen, i explorer, når du starter opp osv? Prøv å scan med ad aware (selv om jeg ikke tror det er verken et virus eller et bug) og oppdater antivirusprogrammet med den siste oppgraderingen. Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Denne feilmeldingen dukker opp hvis det er feil på siden, mao ikke noe å bry seg om. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Leste ikke godt nok, (er litt trøtt) det er rett som johanlo sier, det er ikke noe å bry seg om. om du vil ha vekk problemet får du mailen en mail til alle som har en side med en feil. Feilmeldingen kommer opp pågrunn av at det er en feil i scriptet på siden. Endret 27. november 2003 av robgar Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 takk, skal prøve å kjøre ad-aware. tror ikke det er noe feil på siden, for alle sidene funker 100% smertefritt før...mulig jeg mangler no java skitt eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå