FranzJosef Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Skal bytte ut en del pærer på hytta. Vil jo ha så billig som mulig, men samtidig ikke sånt som kan eksplodere eller annet skummelt. Så de må være såpass at de kan stoles på. Er det Biltema, Clas Ohlson og IKEA som er tingen i den kategorien? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Biltema har vel 3 års garanti på flere av LED-pærene. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Aldri hatt problemer med Ikea pærene Var en tråd om dårlige Ikea spot pærer tidligere, men aldri vært borti det problemet selv Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Jeg har byttet ut alle pærer med LED-pærer. Jeg har kjøpt billigste pærer jeg fant på Jula og Biltema. Om det er noe forskjell mellom disse og de dyre de selger i matbutikken og elektrobutikker vet jeg ikke. Men de lyser godt, og har ikke hatt noen problemer med disse. Spesielt Jula selger vedlig billig, og har ofte tilbud på LED-pærer. Sjekk der. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Jeg har kjøpt mye fra ebay. Ca. 200 kr for en kartong med ca. 20 spotter = ja takk. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Har kjøpt mange fra Ebay selv, men har slutta nå etter at 3 av de eksploderte og tok med seg sikringen. De har uansett blitt såpass rimelige i Norge at det ikke er verdt risikoen å bestille fra Kina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå