Gå til innhold

Er du et ryddig menneske?

flodhest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eeekeeelt CFD. minner meg rommet til en kamerat av meg. Nikotinen hang igjen i veggene og det luktet hasj på utsiden av rommet hans samtidig.

Selv så er jeg en viss ordensperson, visse rutiner må holdes. Men blir jo alltid en del rot til tider, ølflasker her og der og andre ting :D

Men noen ryddig må det være. Kan ikke ha det som en dynge når det kommer damebesøk ! :p

Lenke til kommentar
Det må jeg si, det er jo mange som sier at de roter, men som har det kjemperyddig..men de bildene blir vel bare tatt når det en gang i året er ryddig? :D

Ellers, jeg er veldig flink til å ha det ryddig...med unntak på soverommet, der flyter klærne villt...så det er den vanskeligste sonen å ha ryddig.. :p
Lenke til kommentar

Jeg klarer igrunn ikke helt bestemme meg for om jeg er ryddig eller rotete av meg. Jeg liker å ha det ryddig, men det er j*vlig tiltak å holde det sånn, og jeg dauer ikke av å traske rundt i rot heller.

Jeg vaska dessuten badet i dag. Ryddigste rommet i hele kåken.. :ermm:

Tho, jeg får visst besøk til helga, så jeg "må" vel rydde.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Sist jeg støvsugde rommet er vel før sommeren en gang. For noen år siden hadde det faktisk godt et år mellom støvsuginga, julereingjøringa.

Grunnen til at det tar lang tid mellom støvsuginga er at rommet ser ut som en svine binge. har vel hmm... telle, telle. 16 brukte glass, 1 melkekartong, 2 juskartonger, 6 tomme og halvtomme flasker, og 2 talerkner her. Spiser og slikt som regel forran en film på rommet, så tinga er vel ikke mer en 2 uker gammle.

Det er nesten en treningssak og bevege seg rundt på rommet uten å trokke på no.

Det fintes vel heller ikke noe ledige bord flater eller hyller, alt ligger å flyter.

Det merkelige er at jeg liker å ha det røddi, men det er så ekstremt kjedelig å rydde når rotet plutselig har tat overhånd.

De ganganne jeg er hjemme så sitter jeg jo stortsett å ser på datan eller tv`n da. Sitter ikke å ser på rotet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...