flodhest Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Argh...holder på å rydde rommet mitt nå, jeg er så ekstremt rotete, hvertfall når det gjelder mitt eget rom. Klarer bare ikke å holde det ryddig, men når jeg først setter i gang blir det ganske bra. Hva med deg, er du ryddig? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg er igrunn ikke særlig ryddi av meg, men jeg klarer å finne fram i alt rotet... Du vet: Det er bare idioter som rydder, genier behersker kaos Jeg ryddet for et par dager siden, rimlig heftig rydding, etter det så det slikt ut... men nå allerede flyter ting rundt, tomflasker og kabinett og hardware utstyr... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Strøkent! Rommet mitt begynner å ligne noe nå...kan ihvertfall se litt av gulvet. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Dere skulle bare visst hvor farlig det er å bo alene på en liten leilighet.. Rydda littegrann litt tidligere i kveld.. Lukter litt bedre, og kan se mer av gulvet. Mission accomplished..? Jeg tror kåken trenger en jente... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Rydding er noe jeg gjør alle andre steder en hjemme rart nokk. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Finnes overhodet ikke ryddig. Hybelen ser ut som et bomba horehus. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 jeg har en mus som heter Abdulla som løper rundt her .. hva tror du? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 "Det er bare idiotene som rydder, geniene mestrer kaoset" hehe, "datarommet" mitt ser ikke bra ut, men jeg vet hvor alt er(bortsett fra når mamma rydder, da finner jeg fa*n med ikke en dritt!) generelt sett så roter jeg lite, men når jeg får besøk og slike ting, så pleier de å rote litt - og det har ikke jeg hjerte til å rydde opp så det blir liggende... men "soverommet" mitt pleier som regel å være i topp stand, eneste unntaket er den tingen som ligger over dyna, og pynteputene hadde det vært opp til meg hadde jeg bare hatt en dyne Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg prøver å holde det litt ryddig for syns skyld. Men jeg takler egentlig rot mye bedre en "ryddighet" For hver gang jeg har ryddet, så finner jeg ikke en dritt! Når det er rotet har jeg aldri problem å finne tingene mine. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg er ikke spesielt ryddig men jeg finner alt i rotet jeg har ;-) Men foreldra syntes noe helt annet som bla. "Det er ikke rart du finner noe der" og "Ser ut som et katestrofe område her" Lenke til kommentar
Hei. Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Det er bare idioter som rydder, genier behersker kaos Han har forstått det Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg ryddet som bare f... før jeg fikk damebesøk for 2uker siden jeg Satt i 4-5dager og ryddet omtrent så det burde fortelle litt om rommet mitt.. Er ikke så ille nå heller siden jeg satser på og få flere damebesøk opp ditt Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg ryddet som bare f... før jeg fikk damebesøk for 2uker siden jeg Satt i 4-5dager og ryddet omtrent så det burde fortelle litt om rommet mitt.. Er ikke så ille nå heller siden jeg satser på og få flere damebesøk opp ditt Jøss, så ut som ett bombenedslag første gang min nåværende kjæreste kom på besøk. hehe, men jeg virket sikkert litt intelektuell da det meste som var spredd rundt var bøker om marxistisk teori, økonomi bøker, bystyrevedtak, eksotiske aviser og datablader Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg liker å tro at jeg er det, men realiteten er noe annet tror jeg. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ryddig? Det kommer helt ann på hva rom det er snakk om... Stuen og kjøkkenet takler jeg ikke at er rotete eller møkkete. Er det noe som virkelig får meg til og brekke meg så er det uidentifiserbare klatter i kjøkken vasken... Det er EKKELT. Stuen som er felles rommet man bruker når man har besøk så... er lissom "førsteintrykket" det... Soverommet derimot har det med og se godt bombet ut... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ser det sånn ut? (Gammelt bilde, jeg har slutta å røyke nå ) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 wheee... make kabbis som meg, store dritten... Jeg er forresten _veldig_ uryddig på rommet mitt (men finne hverfall alle tingene mine, så lenge mamma ikke kommer å skal "hjelpe" meg og rydde), men er faktisk ganske ryddig andre steder... rart det der Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 nei, ser helt bomba ut på rommet mitt (har 5 pc kabinett innpå veldi få kvadratmeter) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Slikt som dette ser det til vanlig ut, men etter en helg kan det se rotete ut : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå