Dana Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Haster litt. Skal inn i morgen. Om noen her har greie på tabellarisk regnsapsavslutning og hadde vært interessert i å hjelpe hadde jeg satt stor pris på det. Kan sende oppgave og det jeg har gjort så langt. Tror det er 3-4 posteringer som er gjort feil, men finner ikke ut hvilke. Balansen går i hvertfall ikke opp. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Kan du laste opp filen så kan flere se på den? Jeg har kanskje ikke fasiten men ser gjerne på dokumentet. 1 Lenke til kommentar
Dana Skrevet 9. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2016 Kan du laste opp filen så kan flere se på den? Jeg har kanskje ikke fasiten men ser gjerne på dokumentet. Finner ingen plass her å laste opp dokumentet, men her er et bilde De som er markert med grønn er jeg ganske sikker på at jeg har gjort rett, mens de uten farge er de jeg er veldig usikker på. https://gyazo.com/2fbf10284d321bf403e29ddcc053d437 Lenke til kommentar
valentino Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Jeg ser at jeg kommer til kort på denne oppgaven og har ikke en løsning til deg. Jeg ser at du har tatt høyde for 6 i post 2960, men det er ingen motpost i resultatet. Sjekk også om du har brukt rett fortegn for post 7 i resultatet. Lenke til kommentar
Dana Skrevet 9. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2016 Jeg ser at jeg kommer til kort på denne oppgaven og har ikke en løsning til deg. Jeg ser at du har tatt høyde for 6 i post 2960, men det er ingen motpost i resultatet. Sjekk også om du har brukt rett fortegn for post 7 i resultatet. Takk for svar Skal sjekke nøyere opp i det du skriver! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå