Gå til innhold

need for speed under ground

Christer1

Anbefalte innlegg

Skal ønske meg need for speed til jul.. Men lurte på om det er best til PC eller PS2?

fant dette på itavisen.no: Den ekstremt imponerende og stilistiske grafikken er dessuten tydeligvis litt mye for stakkars Playstation 2, som ikke klarer å levere stort mer enn 30 bilder i sekundet, og som unntaksvis hakker litt.

Men lurer på om hvor mye spillet til PC krever?

har ikke allverden med pc krefter her. :thumbdown: Hadde det sommerferien 2002.. Da var den jo helt ny.. :w00t: Men kommer jo alltids noe nytt.. :mad: Bruker PC'en egentlig ikke til noe annet en internett da. Virker helt fint til det. Men fikk litt lyst til å spille under ground igjennom internett :thumbs:

P4 1,6 GHz

2*256 DDR

80 GB

Hercules gamesurround muse XL lydkort

Creative 3DBlaster GeForce4 MX420 64 AGP, SDRAM, TV-Out.

Siden spillet er så nytt så lurer jeg på om min kommer til å hakke eller ikke klarer det?

Hvis operativsystem gjelder så har jeg windows xp pro norsk.

Takker på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nja grafikk kortet ditt kunne nok vært bedre men du får spilt spillet på middels/lav på alt ,og 1024x768 oppløsning,

men bil spill er uansett bedre på konsoll

hvis du skal spille på pc`en så burdte du ivhertfall kjøpe deg ps2 kontroller overgang til pc,

får den på clas ohlson til 199,- fungere bra på de fleste spill, og jeg veit den funker bra til need for speed for det har jeg testa selv

Lenke til kommentar

Tenkte på gamepad eller noe sånt.. Men har lyst til å spille igjennom internett. Hvordan blir det med ps2 igjennom internett? Må man betale for et abonnoment for å kunne spille igjennom internett?

Edit: Leste på playstation.com at man ikke måtte betale for å spille igjennom internett.. Kanskje det blir det i fremtiden på andre spill, bedere spill og masse sånt..

Og koster ca. 500 for nettverkstilkoblingen til ps2.

Var bare inne på komplett.no en liten tur..

PowerColor Radeon 9200 128MB DDR

Går det bedere til spillet?

Edit: Var i butikken idag. Så nettverksadapter til ps2 for 350..

Endret av Christer1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...