Reak10 Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 (endret) Hei ønsker å ta inn minst mulig med kanaler feks. NRK tv2. Ønsker ikke å ha parabol på veggen, selv om vi har en viasatt som bare har hengt der i flere år ikke i bruk. Jeg har smart tv fra 2013. Det blir bortkastet å betale gett alt i boks for 100 150 kanaler, da jeg kun trenger 4-5 kanaler. Hvordan løser jeg dette. BETALER NRK LISENS. Endret 9. oktober 2016 av Hårek Ementittel "NRK" var for dårlig. Se Retningslinjene. Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 (endret) tv.nrk.no = Alle NRK kanalene (1, 2 og Super/3) helt gratisTv2sumo.no = Meste fra TV2 (TV2, TV2 Zebra, TV2 Humor, TV2 Nyhetskanalen, TV2 Bliss) Sumo koster fra 99kr i mnden til 499kr i mnden - alt ettersom om du vil ha med filmkanaler fra C-more eller "Sport Premium" pakka. De kanalene jeg nevnte innledningsvis inngår i pakken som koster 129kr i mnden. Kun TV2 og TV2 Nyhetkanalen får du for 99kr, om du ikke vil ha med Zebra, Humor og Bliss. Lykke til Endret 9. oktober 2016 av Buckzie 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Det er ikke sikkert at NRK eller Sumo virker på din smart-TV. Hvis ikke trenger du en form for avspiller. https://tv.nrk.no/hjelp/1.7692315 http://blogg.tv2.no/sumo/se-sumo-pa-din-samsung-smart-tv/ Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 (endret) Hvordan få NRK uten parabol eller kabel? Hvis man har dekning med RiksTv (som de fleste har), så kan man se alle NRK sine kanaler gratis med en vanlig TV-antenne. Endret 9. oktober 2016 av Mr D Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Trenger ikke smart TV for å bruke mitt forslag - hvis TVen ikke allerede har NRK-TV og TV2Sumo, så kjøp en Chromecast til 299 1 Lenke til kommentar
Reak10 Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2016 tv.nrk.no = Alle NRK kanalene (1, 2 og Super/3) helt gratis Tv2sumo.no = Meste fra TV2 (TV2, TV2 Zebra, TV2 Humor, TV2 Nyhetskanalen, TV2 Bliss) Sumo koster fra 99kr i mnden til 499kr i mnden - alt ettersom om du vil ha med filmkanaler fra C-more eller "Sport Premium" pakka. De kanalene jeg nevnte innledningsvis inngår i pakken som koster 129kr i mnden. Kun TV2 og TV2 Nyhetkanalen får du for 99kr, om du ikke vil ha med Zebra, Humor og Bliss. Lykke til Lenke til kommentar
Reak10 Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2016 Trenger ikke smart TV for å bruke mitt forslag - hvis TVen ikke allerede har NRK-TV og TV2Sumo, så kjøp en Chromecast til 299 Er d slik man for kjøpt på lefdal elkjøp osv. ?? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Trenger ikke smart TV for å bruke mitt forslag - hvis TVen ikke allerede har NRK-TV og TV2Sumo, så kjøp en Chromecast til 299 Er d slik man for kjøpt på lefdal elkjøp osv. ?? Du får kjøpt dette i de aller fleste elektrobutikker: http://www.prisjakt.no/product.php?p=3341551 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 http://www.prisjakt.no/product.php?p=3341551 Genial liten sak. Koster som regel rundt 375,- men er på tilbud nå og da til under 300,- Bruker denne daglig, har en for hver TV i huset. Kan bruke mobilen som fjernkontroll til å få spilt av nesten hva som helst. NRK og TV2-sumo appene har direkte støtte, og du klikker bare på et lite symbol i bildet på mobilen for å "caste" bilde og lyd til TV'en. Så fort forbrukerombudet får gjennom kravet til Canal Digital så sier jeg opp alt som er av TV-kanaler og betaler kun for internettlinja. Lenke til kommentar
Reak10 Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2016 tv.nrk.no = Alle NRK kanalene (1, 2 og Super/3) helt gratis Tv2sumo.no = Meste fra TV2 (TV2, TV2 Zebra, TV2 Humor, TV2 Nyhetskanalen, TV2 Bliss) Sumo koster fra 99kr i mnden til 499kr i mnden - alt ettersom om du vil ha med filmkanaler fra C-more eller "Sport Premium" pakka. De kanalene jeg nevnte innledningsvis inngår i pakken som koster 129kr i mnden. Kun TV2 og TV2 Nyhetkanalen får du for 99kr, om du ikke vil ha med Zebra, Humor og Bliss. Lykke til Takk for info. D var supert. Nå ser vi på NRK og tv2kanaler fra nettbrettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå