Gå til innhold

Hvordan få NRK uten parabol eller kabel?

Anbefalte innlegg

Hei ønsker å ta inn minst mulig med kanaler feks. NRK tv2. Ønsker ikke å ha parabol på veggen, selv om vi har en viasatt som bare har hengt der i flere år ikke i bruk. Jeg har smart tv fra 2013. Det blir bortkastet å betale gett alt i boks for 100 150 kanaler, da jeg kun trenger 4-5 kanaler. Hvordan løser jeg dette. BETALER NRK LISENS.

Endret av Hårek
Ementittel "NRK" var for dårlig. Se Retningslinjene.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tv.nrk.no = Alle NRK kanalene (1, 2 og Super/3) helt gratis
Tv2sumo.no = Meste fra TV2 (TV2, TV2 Zebra, TV2 Humor, TV2 Nyhetskanalen, TV2 Bliss)

Sumo koster fra 99kr i mnden til 499kr i mnden - alt ettersom om du vil ha med filmkanaler fra C-more eller "Sport Premium" pakka.

De kanalene jeg nevnte innledningsvis inngår i pakken som koster 129kr i mnden. Kun TV2 og TV2 Nyhetkanalen får du for 99kr, om du ikke vil ha med Zebra, Humor og Bliss.

Lykke til

Endret av Buckzie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tv2sumo.no = Meste fra TV2 (TV2, TV2 Zebra, TV2 Humor, TV2 Nyhetskanalen, TV2 Bliss)

Sumo koster fra 99kr i mnden til 499kr i mnden - alt ettersom om du vil ha med filmkanaler fra C-more eller "Sport Premium" pakka.

De kanalene jeg nevnte innledningsvis inngår i pakken som koster 129kr i mnden. Kun TV2 og TV2 Nyhetkanalen får du for 99kr, om du ikke vil ha med Zebra, Humor og Bliss.

Lykke til

Lenke til kommentar

http://www.prisjakt.no/product.php?p=3341551

Genial liten sak.

Koster som regel rundt 375,- men er på tilbud nå og da til under 300,-

Bruker denne daglig, har en for hver TV i huset.

Kan bruke mobilen som fjernkontroll til å få spilt av nesten hva som helst.

NRK og TV2-sumo appene har direkte støtte, og du klikker bare på et lite symbol i bildet på mobilen for å "caste" bilde og lyd til TV'en.

Så fort forbrukerombudet får gjennom kravet til Canal Digital så sier jeg opp alt som er av TV-kanaler og betaler kun for internettlinja.

Lenke til kommentar

Lykke til

Takk for info. D var supert. Nå ser vi på NRK og tv2kanaler fra nettbrettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...