Roppe Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Har nylig handlet en 06 touran 1.9tdi, byttet til enkelt fin spiller med dab & bluetooth. Mens jeg holder på med dette slår jeg av varmeapparatet, dørene stod uansett åpne og tempen var fin. Jeg skulle til strandberg å handle en can-bus adapter når viskerne plutselig stopper. Jeg snur og kjører hjem, sjekker alle sikringer, finner ingen feil og likker panseret. Da virker pusserne, tydeligvis et signal som gjlr at pusserne ikke virker om panseret ikke er helt i lås, det er den eneste forklaringen på dette. Kjører til strandberg og kjøper en plug & play can-bus og kopler dette opp. Trekker mic og dab antenne kabel og alt fungerer fint. Bortsett fra to ting, varmeapparatet er helt svart, altså ikke lys, lyd, varme eller kulde. Samt at lysbryter kun gir kjørelys. Jeg tok ut lysbryter og trodde jeg måtte hente strøm derfra før jeg fant ut at jeg måtte bruke can-bus. Jeg har ikke gjort annet en å ta den ut og sette den i igjen. Nå får jeg ingen alarm for lys på ved avslått tenning samt at det virker som fen kun har en modus, lyser like herlig på alle tre alternativer samt at lys slukker med tenning. Hvordan er dette mulig? Har koplet tilbake gammelt audio system uten at dette hjalp. Har sjekket alle sikringer en gang til og alle er ok. Kan jeg ha nappet ut en sikring og nulsatt? Jeg er helt tom for ideer. Håper noen av dere kan hjelpe meg! På forhånd takk:) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) Har du løsnet på varmeapparatpaneleet for å se om du kan ha fått løsnet ei kontakt? Endret 11. oktober 2016 av Opelduude Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Koblet du fra batteriet før du begynte å mekke? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1607355 Kanskje ikke 406, men en av de andre. Prøv å kryssbytt noen releer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå