Tottoro Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 (endret) Hei, Hvordan i all verden får man lastet ned dett spillet? Så vidt jeg ser, møter jeg alle krav. Noen som kan hjelpe meg her? Endret 9. oktober 2016 av Tottoro Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 (endret) Du finner det ikke blant appene dine? Da tenker jeg på under alfabetiske apper der. Ikke tilen til høyre, den har jeg lagt til selv. Altså slik: Endret 9. oktober 2016 av CaZpeR Lenke til kommentar
Tottoro Skrevet 9. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2016 Du finner det ikke blant appene dine? Da tenker jeg på under alfabetiske apper der. Ikke tilen til høyre, den har jeg lagt til selv. Altså slik: Nei, får ikke engang mulighet til å laste ned. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Gå på Windows store, trykk på profilbildet ditt (ved siden av søkefeltet) og velg "nedlastinger og oppdateringer" og se om du finner recore i listen der og se om du får startet installering der. Lenke til kommentar
Tottoro Skrevet 9. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2016 Gå på Windows store, trykk på profilbildet ditt (ved siden av søkefeltet) og velg "nedlastinger og oppdateringer" og se om du finner recore i listen der og se om du får startet installering der. Ah, tusen takk! Det funket! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Gå på Windows store, trykk på profilbildet ditt (ved siden av søkefeltet) og velg "nedlastinger og oppdateringer" og se om du finner recore i listen der og se om du får startet installering der.Ah, tusen takk! Det funket! Den er ikke like obvious, men det får man en fin oversikt over "kjøpte" programmer. Er også der man kan sjekke etter oppdateringer osv. Kos deg med recore. Jeg digget det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå