TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 (endret) Enuk Endret 10. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Fried FrenZ Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 (endret) Ragnarok Endret 10. januar 2018 av AdidasBukså Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 (endret) Marsboer HÆ!! Hvordan får du det til å bli bokstaven "M"? Jeg får det til å bli "N" eller "S". Endret 11. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Marsboer HÆ!! Hvordan får du det til å bli bokstaven "M"? Jeg får det til å bli "N" eller "S". Han tenker vel "iskrem" da? Og det slutter vel på M. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Stemmer at jeg tenkte på iskrem ja... sånt skjer Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 MarsboerHÆ!! Hvordan får du det til å bli bokstaven "M"? Jeg får det til å bli "N" eller "S". Han tenker vel "iskrem" da? Og det slutter vel på M. Oj, det tenkte ikke jeg på. Jeg bruker orde iskrem veldig lite. Men jaja, sorry at jeg tokk opp dette tullballet. La oss fortsette, og later at dette ikke har skjed. Marsboer Raket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå