Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Tusseladder Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar (endret) Gubben ❤️ @TheDarkSycamore - SCM Endret 10. januar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (25 minutter siden): Naiv Hvis du lurte, på hvorfor @MR SPEED valgte gubben. Det er baren referering til virtuelt kjæresteforhold mellom meg og ham, det er bare på tull, vi er ikke det i virkeligheten. Så vet du det Trippelure. 🤗🤗 Tilbake til leken: Samleie Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Hvis du lurte, på hvorfor @MR SPEED valgte gubben. Det er baren referering til virtuelt kjæresteforhold mellom meg og ham, det er bare på tull, vi er ikke det i virkeligheten. Så vet du det Trippelure. 🤗🤗 Tilbake til leken: Samleie Jeg lurte ikke så mye på det, skjønnte at det var en slags internspøk eller referanse. Det blir jo noen sånne innimellom når vi snakkes på pm og i forskjellige forumtråder Jeg er selv skyldig i det Eiesyk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå