Gå til innhold

sendo x


jorn_:-D

Anbefalte innlegg

Den virker jo litt som en drøm!

Den har alt, og det jo sinnsykt digg med to høytalere så du får stereo lyd!

Og den fulgte jo med gode programmer. Og det var mye tøft ekstra utstyr til den!!

Og den kommer trolig til Norge! :thumbs:

 

Er den veldig mye bedre en sx1 og 6600`

 

og vis sendo x kommer før sx1, så taper jo siemens enda mer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen som vet om den kommer til norge? har ikke sett noen sendo telefoner her før :shrug:

 

Ifølge mobil.se vil Sendo lansere X i utvalgte europeiske land allerede i løpet av de kommende ukene, mens modellen ikke vil dukke opp på det svenske markedet før etter nyttår. Det vil i såfall trolig også gjelde det norske markedet.

 

-sitert fra artikkelen til amobil..

 

hvis du hadde lest artikkelen hadde du nok oppdaget at den trolig kommer til norge..

Lenke til kommentar

Jeg var bestemt på SX1 helt til jeg leste om SendoX for noen uker siden. SIemens har tapt utrolig mye på treg lansering i forhold til 6600, og kommer de ikke før Sendo heller, da kan de bare gjøre en ting, senke prisen på telefonen. Tiden vil vise hva jeg bestemmer meg for. Skal til England etter jul, og det er godt mulig jeg kommer hjem med en SendoX i bagen.

 

Skreiv forresten mail til Sendo for en tid tilbake. Der kunne de fortelle at de enda ikke var lansert noensamarbeid med Norske selskaper for å selge telefonen her.

Lenke til kommentar
Den virker jo litt som en drøm!

Den har alt, og det jo sinnsykt digg med to høytalere så du får stereo lyd!

Og den fulgte jo med gode programmer. Og det var mye tøft ekstra utstyr til den!!

Og den kommer trolig til Norge! :thumbs:

 

Er den veldig mye bedre en sx1 og 6600`

 

og vis sendo x kommer før sx1, så taper jo siemens enda mer!

[Den virker jo litt som en drøm!

Den har alt, og det jo sinnsykt digg med to høytalere så du får stereo lyd!

Og den fulgte jo med gode programmer. Og det var mye tøft ekstra utstyr til den!!]

 

Hva er så spess med dette.. det har jo SE p800, og den har vært på markedet i et år allerede...P900 har også stereo lyd og millioner av nyttige og unyttige programmer :)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt P800 og var kjempefornøyd. Har lyst på P900, men ikke til den prisen det er snakk om foreløpig. Det som derimot var litt stress med P800 var selve telefondelen. Det blir litt stress med touchskjerm og dårlig tastatur når man er på farten. P900 er en stor forbedring, men jeg er allikevel svært interessert i denne Sendo telefonen. Den virker rett og slett perfekt for mine behov.

Lenke til kommentar

kan si at sendo har mekket noe skikkelig lekkert sammen!

får håpe at kvaliteten er der...... de er ikke akkurat en stor produsent... (men de må jo starte et sted :roll: )

håper at de GJENNOMFØRER den, slik at den blir lansert....

z100 var jo også en stilig mobil men ble jo kanselert :thumbdown:

unskyld at jeg sier det, men tror at z100 er bedre på noen områder :ermm:

 

jeg er ganske sikker på at dette blir min neste mobil!! :D

Lenke til kommentar
Den virker jo litt som en drøm!

Den har alt, og det jo sinnsykt digg med to høytalere så du får stereo lyd!

Og den fulgte jo med gode programmer. Og det var mye tøft ekstra utstyr til den!!

Og den kommer trolig til Norge!  :thumbs:

 

Er den veldig mye bedre en sx1 og 6600`

 

og vis sendo x kommer før sx1, så taper jo siemens enda mer!

[Den virker jo litt som en drøm!

Den har alt, og det jo sinnsykt digg med to høytalere så du får stereo lyd!

Og den fulgte jo med gode programmer. Og det var mye tøft ekstra utstyr til den!!]

 

Hva er så spess med dette.. det har jo SE p800, og den har vært på markedet i et år allerede...P900 har også stereo lyd og millioner av nyttige og unyttige programmer :)

p800/p900 er dyrere større, og så er det liksom mere en pda enn en mobil!

Sendo x blir mindre pda og mere mobil!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...