Håkonv Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Hei. Har eit lite problem med misfornøgd kjøper av en scooter jeg har solgt.. Problemet skjedde 1 uke etter salget. Den stoppet. Så da tilbydde jeg meg å se på problemet, å fann fort ut hva som var galt eine clipset som holder stempel pinnen på plass hadde falt ut og ripet opp sylinder og stempel. Sa at de måtte på verkested å få den borret opp og få nytt stempel, så skulle jeg kome å sette det på igjen. Men på verkstedet sa de at stempelet var sått heilt feil ihop, av en amatør.. jeg har byttet mange stempel i min tid som scooter entusiast, men akkurat her datt da clipset ut... har ikke opplevd det før.. er det vanlig? Kjøper kommer nå 3-4 måneder senere å sier at de har brukt 5000,- på reperasjon fordi jeg har mekka sjølv... noe som ble sagt tydelig i samtale og annonse på finn.no. Å nå vil de at jeg skal betale alt... hva skøl jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Jeg har da fått meg baby og er nybakt far.. så har ikke så mye penger til overs.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå