aqdas Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Hei trenger rask svar. hvis man reserverer en vare elkjøp.no, må man da hente den eller legger de varen tilbake til salgs etter noen timer eller dager? er reservasjonen bindende? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Hei trenger rask svar. hvis man reserverer en vare elkjøp.no, må man da hente den eller legger de varen tilbake til salgs etter noen timer eller dager? er reservasjonen bindende? fra elkjøp sine sider: Må jeg avbestille min Collect@Store hvis jeg ikke vil ha produktene? Nei, det trengs ikke. Vi fjerner reservasjonen automatisk etter 24 timer dersom du ikke har hentet produktene. .. Lenke til kommentar
aqdas Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Tusen takk Salvesen ;-) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Blir lagt på plass etter ca 3 dager igjen. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 I noen av de store butikkene ligger reservasjonen bare ut neste virkedag, mens i en del mindre butikker ligger reservasjonen som sagt over i 3 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå