Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg blir så usikker på disse to, bare sex..?

Anbefalte innlegg

Hei! 23 år gammel kvinne her som har noen spørsmål... Håper noen av dere karer her inne kan hjelpe meg litt. 

Jeg er på jakt etter kjærligheten og har så langt prøvd meg på Tinder.. Kanskje ikke den beste plassen å lete, men verdt å prøve. Har kommet i kontakt med to hyggelige karer som jeg liker godt. Han ene er 26 år og han andre er 32 år... Han som er 26 er veldig kjekk og han virker utrolig skjønn, men er utrolig opphengt i å prate om sex. Han prater om sex konstant. Han som er 32 er litt på koseprat han også, men ikke så mye, og han hinter ikke til sex stadig vekk. Men han kaller meg ting som deilig, sexy og sånt. 

For noen dager siden snappa jeg og han på 26 frem og tilbake, det ene ledet til det andre og vi hadde "snapsex". Ikke nytt for meg og ikke nytt for han heller, jeg har gjort det med de jeg har vært sammen med, har to forhold bak meg. Siden det har han masa mye om at vi må gjøre det igjen... Jeg ble caught in the moment og har sagt at jeg vet ikke helt om jeg vil gjøre det igjen, fordi "relasjonen" vår blir automatisk å handle om sex. Nå er det bare griseprat, jeg avviser det og prøver å snakke om andre ting for jeg vil jo bli bedre kjent med han også. Angrer på at jeg ble med på snapsexen fordi jeg er redd jeg ga han inntrykk av at det kun er det jeg vil, eller at jeg vil møtes for kun sex. Men det er jo ikke tilfelle. Det har jeg forsåvidt sagt til han også. Han gir meg mye komplimenter, så mye at det blir for mye faktisk. Det er ingenting galt med utseende mitt men han fremstiller meg som ei skikkelig sexy gudinne. Og så bra er jeg ikke, altså... Kan det være at han prøver å smiske til seg flere dirtypics? Jeg vet at dere ikke har fasiten!!!, men vil gjerne høre andres meninger. 

Så har vi han på 32 da. Han er ser faktisk ut til å være drømmemannen på mange måter. Han har bare sett meg ett litt lettkledd bilde av seg, og har ikke hintet noe særlig til snapsex eller sex. Han er veldig gira på å møte meg og er også generøs med komplimentene sine.. 

Jeg blir litt usikker når de er SÅ ekstreme med komplimentene! Altså det er hele tiden. HELE TIDEN! Hver gang jeg sender en snap (tar som oftest av fjeset) så er det "ååååå så deilig og søt og vakker og pen og nydelig du er og så fine øyne og så fint hår og så bla bla". Men dere, jeg er virkelig ikke så pen. Selvtilliten min er bra altså, men jeg vet jo hvordan jeg ser ut, hehe. Og jeg er bare så redd for at de er kun ute etter sex. Det er min egen feil at han på 26 er litt gira på det da, siden jeg har sendt han dirty bilder. Det har jeg derimot slutta med nå siden jeg innså at jeg gjorde det bare for oppmerksomhet og bekreftelsen sin del, så dreit meg litt ut der. Han på 32 gjør jeg det IKKE med fordi jeg håper innerst inne at han vil ha noe seriøst, og ikke bare vil ha sex. 

Noen spesielle tegn jeg bør se etter når jeg møter dem? Tilfeldig sex er ikke noe jeg liker, jeg har bare sex med menn jeg er forelsket i eller er i et forhold med.. Det er for intimt for meg til at jeg bare vil ha det med hvem som helst fordi jeg er kåt. Han på 26 ser ut til å ha mista litt interessen for meg allerede, mens han på 32 er fortsatt på... Men er så redd han blir skuffa eller sint eller vil ikke være med meg om vi ikke har sex når vi møtes. Jeg verdsetter sex mye men er redd det er for tidlig å si det, siden vi enda ikke har avtalt et eksakt møte. 

Og ja jeg er ny på dating. Veldig ny.. Så kan hende dette ikke virker som et problem for dere som leser det men for meg tar det opp mye energi å tenke på dette.. Er det forventet å ha sex, sende dirty bilder og sånt tidlig i flørten liksom? 

Anonymous poster hash: 6ab7a...c40
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker ikke som om noen av de to er noe å satse på. Tinder er hovedsakelig et pulemarked. De vil pule og har to forskjellige strategier bare.

Skjønner. Men burde jeg si ifra NÅ at jeg er ikke ei jente som har sex ved første møte? Han på 26 vet jeg allerede at jeg ikke kommer til å møte. Men han på 32 da? 

Lenke til kommentar

Virker ikke som om noen av de to er noe å satse på. Tinder er hovedsakelig et pulemarked. De vil pule og har to forskjellige strategier bare.

Skjønner. Men burde jeg si ifra NÅ at jeg er ikke ei jente som har sex ved første møte? Han på 26 vet jeg allerede at jeg ikke kommer til å møte. Men han på 32 da? 

Det kan du like greit si ifra om og hvis du ikke har sex etter 3-4 møter så vil du se hvem som er ute etter det eller ikke. Hadde jeg likt en dame så kunne jeg gjerne gått på 15 stevnemøter før sex.

Lenke til kommentar

Er ikke vits i å ha sex, fordi du er redd for at noen skal bli sinte og stikke av om du ikke har sex med dem. Om noen blir sure/sinte for det, så er de i alle fall ikke noe å satse på i et forhold. 

Nei, du sier noe der.. 

Bare ikke send bilder du ikke vil bli spredt på nett, sier nå jeg

Neida! :) 

Det kan du like greit si ifra om og hvis du ikke har sex etter 3-4 møter så vil du se hvem som er ute etter det eller ikke. Hadde jeg likt en dame så kunne jeg gjerne gått på 15 stevnemøter før sex.

Godt å høre. Tusen takk for svar 

Lenke til kommentar

Herre gud så komplisert du skal gjøre det.

Møt fyren, ha det hyggelig og koselig sammen (eller ikke), så bestemmer du noe da.

Du MÅ ikke ha sex med noen, selv om du møtes, veit du det? Greier ikke du styre deg selv, så kjør på og ha det gøy. Forventer du virkelig å "tindre" og "snappe" deg til ekte kjærlighet?!

Lenke til kommentar

Er ikke vits i å ha sex, fordi du er redd for at noen skal bli sinte og stikke av om du ikke har sex med dem. Om noen blir sure/sinte for det, så er de i alle fall ikke noe å satse på i et forhold. 

Jeg tror jeg har min første internett-crush (på deg)  :ph34r: Altså; du har fin dømmekraft.

Anonymous poster hash: f944d...428

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har min første internett-crush (på deg)  :ph34r: Altså; du har fin dømmekraft. Anonymous poster hash: f944d...428

:-) <3

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har min første internett-crush (på deg)  :ph34r: Altså; du har fin dømmekraft. Anonymous poster hash: f944d...428

:-) <3

Jesus, chill ut med sexpraten.

Lenke til kommentar

Sex er fint det men. Men hva er kjærlighet og partnerskap som "alle" sier de ønsker. Vet folk egentlig hva de ønsker? Har "alle" tenkt igjennom og reflektert hva dette går ut på? eller tar man bare sin dyriske innstinkt forgitt and go with the flow?

Men jo, er du usikker spør deg selv og dine partnere om hva de tenker om ordene kjærlighet og partnerskap. Så finner du nok fort ut om de har tenkt om andre ting også.... ^^

Forresten er det mange som bruker sex som en quick fix på å fjerne stress. Kan være greit å lese seg opp på? Spesielt når samfunnet er så stresset som det er i dagens moderne samfunn. :)

Endret av Andysowhatgg
Lenke til kommentar

Sex er fint det men. Men hva er kjærlighet og partnerskap som "alle" sier de ønsker. Vet folk egentlig hva de ønsker? Har "alle" tenkt igjennom og reflektert hva dette går ut på? eller tar man bare sin dyriske innstinkt forgitt and go with the flow?

Men jo, er du usikker spør deg selv og dine partnere om hva de tenker om ordene kjærlighet og partnerskap. Så finner du nok fort ut om de har tenkt om andre ting også.... ^^

Forresten er det mange som bruker sex som en quick fix på å fjerne stress. Kan være greit å lese seg opp på? Spesielt når samfunnet er så stresset som det er i dagens moderne samfunn. :)

Vell, jeg vet hva jeg ønsker. Jeg vet ikke hvordan det er med andre.. Har lyst på en mann jeg kan være sammen med, som jeg kan stole på og føle meg trygg med. Jeg er monogam og vil knytte meg til en partner. Og sex er for meg noe man har i et forhold og ikke med hvem som helst, jeg er ikke komfortabel med å gå til sengs med noen med mindre det er kjæresten min. Har ingenting å si hvor attraktiv vedkommende er, er ikke den forelskelsesfølelsen der så klarer jeg det ikke.. Det føles feil og utrygt på en måte...? Jeg gikk jo litt med the flow når jeg hadde snapsex med han 26 åringen.. Og fant ut i ettertid at dette ikke er noe for meg, så da gjør jeg det ikke flere ganger. Man vet vell aldri før man har prøvd. 

Takk for svar:) 

Lenke til kommentar

Eit tips er jo å prate via meldingar istadenfor å sende snaps heile tida, personleg syns eg folk har alt for stort oppmersomheitsbehov.

Derimot ser eg ikkje problemet me å treffast nokon dagar etter at man har prata, tvilar på du kan finne drømmemannen kun ved hjelp av snaps og meldingar.

Møt dei, prat med dei, ingen skikkelige mannfolk som forventar sex etter 1, 2 eller 5 møter. Om du spesifikt må sei at du ikkje vil ha sex på første date, er det noko gale.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Bare ikke send bilder du ikke vil bli spredt på nett, sier nå jeg

Mhm... Det er ufattelig hvor mange low life menn som finnes.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Det virker på meg som om du er en person som trenger å bli kjent med og trygg på en mann før du involverer deg emosjonelt. Anbefaler deg å slutte å date, og heller legge opp til å treffe menn over en kopp kaffe bare for å prate og å være sosial. Har du lyst på sex, så ha sex. Har du ikke lyst på sex, så ikke ha sex. Om noen blir furtne for det en eller andre er strengt tatt ikke ditt problem. Om folk ikke liker deg for den du er uten filter, hvordan i alle dager tror du at du skal få et langt og lykkelig liv sammen med dem?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

1. Ikke ha "snapsex" med noen du enda ikke har møtt. Hva er snapsex forresten? Nakenbilder eller enda mer?

2. Når dere "griseprater" før dere alt har møttes, så er det alt lagt opp til et seksuelt forhold. Betyr ikke at det trenger om å bli kun det, men det er generelt ikke en god ide om man ønsker noe seriøst.

3. 26 høres noe tvilsom ut for noe seriøst. 

4. 32 høres ok ut basert på det du skriver.

5. Ikke tekst frem og tilbake i evigheter før du møter folk

6. Lykke til. :)

Endret av Bruker-239845
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...