WubWub Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Kunne i hvert fall gjort et bedre valg av øl Efes er favoritten men jeg ønsker være lita og nett. Derfor holder jeg meg til tuborg.lite. Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Hvor tøff er du? Er du tøff nok til å ta på deg en kjole å spenge kjønnsgrenser? Svaret er mest sannsynlig ; Nei Herregud, du sitter i en leilighet i strømper og kjole, det er ikke tøfft i det hele tatt. Jeg har gjort det selv ved et par anledninger og kan ikke skryte på meg at jeg er tøff. Bildene trenger ikke å være av deg heller.... This is Internet! Dette begynner bli for åpenbart. Om du hater meg; Send det til meg på privaten. Jeg rapporterer deg som sagt ikke men moderatorene kommer til å reagere på at du følge etter meg med personangrep. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Denne tråden ga meg vibes fra Silence of the lambs https://www.youtube.com/watch?v=v9am7P9pWo8 Endret 8. oktober 2016 av Gavekort 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Jeg hater deg ikke. Du er en underholdningskilde. Personangrep er det ikke, jeg sier min mening bare og det er ikke en dårlig en. At det er veldig lett å få tak i slike bilder andre steder og at det ikke er spesiellt tøfft å sitte i leiligheten ikledd dameklær er et faktum i min bok. Edit; Følger etter deg?!? Dette er et åpent forum og jeg følger med på trådene dine. Jeg synes det er artig å svare og påpeker ting jeg tenker i mitt hode. Takler du ikke det så bør du la vær å, hmm ja. Endret 8. oktober 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Hvor tøff er du? Er du tøff nok til å ta på deg en kjole å spenge kjønnsgrenser? Svaret er mest sannsynlig ; Nei Herregud, du sitter i en leilighet i strømper og kjole, det er ikke tøfft i det hele tatt. Jeg har gjort det selv ved et par anledninger og kan ikke skryte på meg at jeg er tøff. Bildene trenger ikke å være av deg heller.... This is Internet! WHat the fuck is going on? Er dette her normalt? Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Jeg hater deg ikke. Du er en underholdningskilde. Personangrep er det ikke, jeg sier min mening bare og det er ikke en dårlig en. At det er veldig lett å få tak i slike bilder andre steder og at det ikke er spesiellt tøfft å sitte i leiligheten ikledd dameklær er et faktum i min bok. Edit; Følger etter deg?!? Dette er et åpent forum og jeg følger med på trådene dine. Jeg synes det er artig å svare og påpeker ting jeg tenker i mitt hode. Takler du ikke det så bør du la vær å, hmm ja. Som sagt; Folk som deg angriper meg med at "du er så tøff". Ja det er veldig tøft som mann å ta på seg dameklær, det er enda tøffere å poste det på nett fordi slike bilder vil få personangrep fra svake mennesker som deg Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Rudde: Med WubWub vil jeg ikke påstå dette er overaskende med en slik tråd og oppførsel nei... Om det er mann eller dame vet jeg heller ikke, men ingen av delene er overaskende, da skjønner du kanskje noen av tilbakemeldingene her også Endret 8. oktober 2016 av aklla Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Normalt Jeg tok på meg kjolen til kjæresten, 2 forskjellige, og overrasket dem med en sexy kropp Det var en braksuksess. Edit; @Rudde Endret 8. oktober 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 *.* Som sagt; Folk som deg angriper meg med at "du er så tøff". Ja det er veldig tøft som mann å ta på seg dameklær, det er enda tøffere å poste det på nett fordi slike bilder vil få personangrep fra svake mennesker som deg Vel, hvis du tar det som personanggrep så er det vel du som er svak. Det er ikke tøft å påstå at man sitter i dameklær hjemme, uansett om man slenger ut bilder eller ikke. Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Rudde: Med WubWub vil jeg ikke påstå dette er overaskende med en slik tråd og oppførsel nei... Om det er mann eller dame vet jeg heller ikke, men ingen av delene er overaskende, da skjønner du kanskje noen av tilbakemeldingene her også Det er stygt at du som representerer diskusjon.no diskriminerer transpersoner. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Rudde: Med WubWub vil jeg ikke påstå dette er overaskende med en slik tråd og oppførsel nei... Om det er mann eller dame vet jeg heller ikke, men ingen av delene er overaskende, da skjønner du kanskje noen av tilbakemeldingene her også Det er stygt at du som representerer diskusjon.no diskriminerer transpersoner. Hvordan er dette diskriminering? Det er jo nøyaktig det stikk motsatte.... Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 *.* Som sagt; Folk som deg angriper meg med at "du er så tøff". Ja det er veldig tøft som mann å ta på seg dameklær, det er enda tøffere å poste det på nett fordi slike bilder vil få personangrep fra svake mennesker som deg Vel, hvis du tar det som personanggrep så er det vel du som er svak. Det er ikke tøft å påstå at man sitter i dameklær hjemme, uansett om man slenger ut bilder eller ikke. Har da gått ut med dameklær også. Håpet på at trangsynte og intolerante mennesker som deg angrep meg, slik at jeg kunne benytte meg av nødverge Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Det er stygt at du som representerer diskusjon.no diskriminerer transpersoner. Det har jeg da ikke gjort, jeg skriver at det ikke overasker meg.Du må kle deg og gjøre hva du vil for min del, kunne ikke brydd meg mindre, men det skal mye til før du gjør noe som jeg syntes det er overaskende at du gjør. Endret 8. oktober 2016 av aklla 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 *.* Som sagt; Folk som deg angriper meg med at "du er så tøff". Ja det er veldig tøft som mann å ta på seg dameklær, det er enda tøffere å poste det på nett fordi slike bilder vil få personangrep fra svake mennesker som deg Vel, hvis du tar det som personanggrep så er det vel du som er svak. Det er ikke tøft å påstå at man sitter i dameklær hjemme, uansett om man slenger ut bilder eller ikke. Har da gått ut med dameklær også. Håpet på at trangsynte og intolerante mennesker som deg angrep meg, slik at jeg kunne benytte meg av nødverge Du snakker om personanggrep.... Du vet ikke noenting om hva jeg tolererer av folk. Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 damn, så akkurat en flott kjole på salg Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 9. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2016 Denne tråden ga meg vibes fra Silence of the lambs Det er litt rart men det er et faktum at et høyt antall narsissister og psykopater er crossdressers. Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Det er stygt at du som representerer diskusjon.no diskriminerer transpersoner.Det har jeg da ikke gjort, jeg skriver at det ikke overasker meg.Du må kle deg og gjøre hva du vil for min del, kunne ikke brydd meg mindre, men det skal mye til før du gjør noe som jeg syntes det er overaskende at du gjør. Hvordan kan du si at jeg ikke er heit? Jeg har aldri sett en mann som er så flott som meg. Når det kommer til damer derimot så finnes det damer som ser bedre ut enn meg, men... Om jeg drar på meg dameklær så er jeg deiligere enn minst 90% av alle kvinner på denne jorden : Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Om jeg drar på meg dameklær så er jeg deiligere enn minst 90% av alle kvinner på denne jorden : Mmmmhmmmm Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Om jeg drar på meg dameklær så er jeg deiligere enn minst 90% av alle kvinner på denne jorden : Mmmmhmmmm Jeg er "litt" vakrere enn det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg