WubWub Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Omtrent hver gang jeg havner i en opphetet diskusjon så får jeg slengt setninger etter meg ala : "Du tror du er så tøff, du prøver fremstå som en badass men du er egentlig en pingle" Er jeg tøff eller heit? Jeg tenker i retning av ekstremt heit : Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Du er forumets lille nusselige klovn Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Ingen av delene... Hva tenker du da? At jeg er ekstremt heit? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Ingen av delene... Hva tenker du da? At jeg er ekstremt heit teit? Antagelig riktig det. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Er jeg tøff eller heit? Ta tempen. >38°C: heit Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Hva er problemet til folk? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Ikke noe problem. Hvis du har sett noe til WubWub før så forstår du at folk tuller med ham. Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Ikke noe problem. Hvis du har sett noe til WubWub før så forstår du at folk tuller med ham. Du er den eneste som "tuller" med meg men. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Kanskje det Wubbern, kanskje det. Edit; Jeg tuller egentlig ikke. Jeg synes du er en teit'ish klovn. Mener selvfølgelig det på en positiv måte da du har gitt meg mange stunder med gratis underholdning Endret 8. oktober 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Kanskje det Wubbern, kanskje det. Yea, du har har fulgt etter meg i flere tråder for å plage meg. Jeg skal ikke rapporterte deg men jeg råder deg til å legge av deg den vanen. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Ikke noe problem. Hvis du har sett noe til WubWub før så forstår du at folk tuller med ham. Jeg inkluderte selvsagt WubWub i "folk", og folk som har sagt hva WubWub påstår. Men baserer meg kun på dette innlegget fra WubWub, ikke sett noe annet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Ingen av delene... Hva tenker du da? At jeg er ekstremt heit? Nei, ikke i den rettningen i det hele tatt, men skal ikke si hva jeg mener, det passer ikke helt... Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Ingen av delene... Hva tenker du da? At jeg er ekstremt heit? Nei, ikke i den rettningen i det hele tatt, men skal ikke si hva jeg mener, det passer ikke helt... Si det, spytt det ut Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Selv tenker jeg at jeg er diggere enn 99,9% av ekte kvinner. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Kunne i hvert fall gjort et bedre valg av øl Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Hvor tøff er du? Er du tøff nok til å ta på deg en kjole å spenge kjønnsgrenser? Svaret er mest sannsynlig ; Nei Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Selv tenker jeg at jeg er diggere enn 99,9% av ekte kvinner. Hva er en ikke ekte kvinne? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Hvor tøff er du? Er du tøff nok til å ta på deg en kjole å spenge kjønnsgrenser? Svaret er mest sannsynlig ; Nei Herregud, du sitter i en leilighet i strømper og kjole, det er ikke tøfft i det hele tatt. Jeg har gjort det selv ved et par anledninger og kan ikke skryte på meg at jeg er tøff. Bildene trenger ikke å være av deg heller.... This is Internet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg