winmedi Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Jeg parkerte ved siden av firmabiler der jeg jobber, og en som jobber i samme firma som meg har klart å klinke bilen min med døren elns uten å gi beskjed. Bunken er høyere oppe, som tyder på at det er en firmabil. Så ikke skaden før jeg kom hjem. Det er også kommet lakkskade pågrunn av dette. Jeg er alltid forsiktig med hvor jeg parkerer og tar alltid avstand fra biler, så kjipt når dette skjer. Skal høre med sjefen om det er mulig å finne ut av hvem som gjorde dette her, kjipt å få en skade på en ganske så ny bil. Må jeg forvente å betale skaden selv? Eller kan firmaet betale for dette? Tviler. Får håpe den skyldige gir beskjed Hvordan ville dere gått frem? Endret 8. oktober 2016 av Jarmo Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 bunk/bunken? Mener du bulk? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Jeg hadde gått til sjefen og sagt det som det er, noen har bulket bilen din dag X, greit om du vet hvilken bil det var også, så det går ann å sjekke hvem som brukte den osv. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 bunk/bunken? Mener du bulk? Fixed nå Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Fixed nå Mye halvgjort arbeid der ute Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Fixed nå Mye halvgjort arbeid der ute haha ja, skulle til å si det selv. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) hahah, ja mente selvfølgelig bulk Ja skal gå til sjefen på mandag å høre. Problemet er bare hvilke bil det er av de x antall bilene. Jeg har nettopp hatt den på lakkering pga en tidligere skade forrige mnd. Maks uheldig jeg. Endret 8. oktober 2016 av winmedi Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Jeg var litt heldig som hadde en liten bulk på en forskjerm uten kjent gjerningsmann. En stund senere ble bilen rygget på av en ærlig sjåfør på samme sted og fikk en større bulk. Fikk det rettet opp uten kostnad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå