brolle Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Lurer på om noen vet letteste måte å konvertere fra wma til mp3 på. Har fått noen filer i wma-format og vil gjerne ha de i mp3.Det finnes sikkert freeware på nettet til dette men håper det er noen med gode tips her på forumet. Geir Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 gjelder å søke litt på forumet... da finner du ofte svar, jeg spurte engang, og fikk denne linken: http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm godt fornøyd Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Lurer på om noen vet letteste måte å konvertere fra wma til mp3 på.Har fått noen filer i wma-format og vil gjerne ha de i mp3.Det finnes sikkert freeware på nettet til dette men håper det er noen med gode tips her på forumet. Geir http://www.mediatwins.com/products/aedtools.htm Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg prøvde programmet men når jeg konverterte så gikk den i dobbel hastighet hva sjal jeg gjøre for å få den til å gi normal fart? Brukte dbpoweramp.. Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Lurer på om noen vet letteste måte å konvertere fra wma til mp3 på.Har fått noen filer i wma-format og vil gjerne ha de i mp3.Det finnes sikkert freeware på nettet til dette men håper det er noen med gode tips her på forumet. Geir Dersom dette gjelder konvertering av filer med DRM-beskyttelse (f.eks. lastet ned fra musikkonline.no), står det noe om dette her. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 som jeg har skrevet så mange ganger før... du vil få kvalitetstap, ikke til å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå