Gå til innhold

Radeon vs. Radeon

Leffa01

Anbefalte innlegg

Er Radeon 9800PRO korta virkelig verdt de 1000kr de koster mer enn 9600XT korta...?? :dontgetit: Er ytelses forskjellen veldig merkbar, eller er 9800PRO korta helt overlegne ovenfor 9600XT??

Takker for svar...må bli kvitt det meget dårlige :thumbdown: FX5600 Ultra :thumbdown: kortet!!! :angry::angry:

Endret av ElNino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er Radeon 9800PRO korta virkelig verdt de 1000kr de koster mer enn 9600XT korta...?? :dontgetit: Er ytelses forskjellen veldig merkbar, eller er 9800PRO korta helt overlegne ovenfor 9600XT??

Takker for svar...må bli kvitt det meget dårlige :thumbdown: FX5600 Ultra :thumbdown: kortet!!! :angry::angry:

er ganske stort forskjell her ja..

Lenke til kommentar

Dette kommer helt an på hva du setter pris på. Er du en som må spille med alt på HIGH på detaljer osv.. så gå for et 9800pro, men klarer du deg på litt lavere oppløsning og kanskje medium på Gfx så gå for et 9600xt, sån i forhold til ytelse og pris så vil jeg si at 9800pro er verdt det.

Lenke til kommentar

Som du ser på specsene mine har jeg selv gått for et 9800Pro...

Powercolor sitt Radeon 9800Pro 128MB er definitivt vært penga!

Ytelsen blir en god del bedre med 9800Pro også, så for å kunne spille mere moderne spill med flere detaljer gå for et 9800Pro.

:thumbs:

Lenke til kommentar
Har sett på Aquamark 3 benchmarkene, og der får faktisk 9800PRO korta bedre score enn 9800XT...XT korta er vel ikke en smule oppskrytt?

9800XT er jo samme arcitectur som 9800pro bare klokket litt høyere og har noen tileggs ting som temp måler. Er nok noen andre ulikheter også, men har ikke satt meg så veldig inn i XT egenskapene. Men jeg synes heller ikke at 9800XT er verdt pengene, men skal du ha det beste så skal du ha det beste :) Jeg ser at 9800XT yter bedre enn et likt overklokket 9800pro kort så er nok noen små forskjeller på GPU på 9800XT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...