Gjest medlem-329093 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Jeg driver og inngår avtale med OneCall på sidene deres om abonnement, så får jeg valget mellom å motta SIM-kort i posten til min adresse, eller å hente på Narvesen eller seven-eleven butikk. Men jeg lurer på, hvordan vet de hvilken narvesen jeg vil hente det på, og er det bare å gå bort på narvesen etter ti minutter etter å ha bestilt abonnement i dag (lørdag) så har de kortet klart eller? Hvordan fungerer det der? Har veldig lyst til å få det SIM-kortet i dag. Håper på kjapt svar før jeg får timeout på skjemaet REDIGERT: Man får beholde sitt gamle nummer selv om man henter SIM kort på narvesen ja? Endret 8. oktober 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Jeg tror man bare ringer dem opp igjen og gir dem nummeret man får på startpakken, kan gå i hvilkensomhelst Narvesen/ 711. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Jeg tror man bare ringer dem opp igjen og gir dem nummeret man får på startpakken, kan gå i hvilkensomhelst Narvesen/ 711. Takker... ser ut som det ikke blir aktivt med en gang, første aktiveringsdato står som 12. oktober... Da bestiller jeg SIM-kort i posten i stedet. REDIGERT: Da var det bestilt!! Man får faktisk prøvekjøp-abonnementet ut påbegynt måned PLUSS to hele måneder!! Tror OneCall baner vei for fri data på mobilabonnementer i Norge jeg... på samme måte som de var først ute med e-SIM støtte. Fri data og fri hastighet FTW!! Endret 8. oktober 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Bare å kontakte dem når du har mottatt simkortet, så fremskynder de porteringtidspunktet. Frem til månedskifte er det fri bruk, så da får du bare "misbruke" mobildataen alt du klarer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Bare å kontakte dem når du har mottatt simkortet, så fremskynder de porteringtidspunktet. Frem til månedskifte er det fri bruk, så da får du bare "misbruke" mobildataen alt du klarer. Takk, nå har jeg bestilt det i posten da... REDIGERT: Og når jeg har prøvd andre abonnementer med f.eks. 20 GB per måned så har jeg aldri brukt opp mer enn 10% av dem, har spart data og brukt wifi for å ha masse mobildata i bakhånd i tilfelle jeg blir uten wifi. så ingen "misbruker". (P.S.: De må vel forholde seg til porteringstidspunktet rundt klokken 10:00 på hverdager de som alle andre operatører i Norge ) Endret 8. oktober 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Portering kun på hverdager ja, men hver operatør har sitt eget tidspunkt virker det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå