alxico Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 jeg har nå prøvd å brenne noen dvd filmer. men med veldig dårlig resultat, jeg har rippet og komprimert filmen i DVD Shrink 2.3 og der ser alt greit ut, men probleme er når jeg skal brenne ut filmen, jeg bruker Nero 6 som brenne program og da velger jeg dvd og så dvd film, ikke data dvd, så flytter jeg filene til filmen over i Video_TS og starter brenningen og alt ser normalt ut, da filmen er ferid og jeg prøver den, er det ingen film der, prøver å opne dvd cden på maskina og da er al plass på dvden brukt men det er ikke brent noe på den. har nå skaffet meg en dvd+rw plate så jeg skulle sleppe å bruke opp alle dvd platene mine, da jeg prøver å bruke denne får jeg en feil meldin "illegal disk" og nero avslutter, har da fått beskjed om å formatere den, men det vet jeg ikke vordan jeg skal gjøre..... har da prøvd der viskelære greiene i nero men det var til ingen nytte. hilsen en fortvilet og udugli DVD brenner PS, det er en Asus dvd brenner Lenke til kommentar
Analyzer Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Støtter DVD Brenneren din DVD+RW Formatet??? Hvor er det du prøver å spille av dvd'en??? er ikke sikkert dvd spilleren støtter platen.... Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Ta heller og lag et image av VIDEO_TS mappen med imagetools og brenn ut imaget med Veritas Recordnow/Stomp recordnow... se ellers på www.doom9.org Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Det er sikkert InCD som lager problemer for deg. - Start først Nero med disken ute - Sett inn disken - Velg Recorder -> Erase ReWritable Både Quick og Full Erase burde virke, men hvis du har problemer bør du bruke Full Erase. Nå burde det være mulig å lage en Video-DVD fra Nero. Lenke til kommentar
alxico Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 det er i orden, nå har jeg sendt inn brenneren til komplett og får tilsent en ny, det er brenneren som er probleme, har lånt en anen dvd brener av en kamereat og satt i her og da var det ingen problemer med å brenne med dvd+r eller dvd+rw så håper at de blir bedere når jeg får en ny.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå