Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Virtuell og engasjerende virkelighet for alle


Anbefalte innlegg

"men en dyr prislapp" og "blir prislappen kanskje ikke fullt så rimelig"

Prislappen koster ingenting, ikke prisen heller for den del, slik enkelte skriver. Det er produktet som koster noe!

 

Om dere insisterer på å bruke substantivet 'prislappen' så skulle det stått:

"men en høy prislapp" og "blir prislappen kanskje ikke fullt så lav"

Det beste ville ha vært å skrive det sånn, men med substantivet 'prisen'.

 

Fantastisk at noen som lever av å skrive ikke klarer selv enkle og logiske uttrykk som dette!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk mitt sett på fredagen. Og har fått testa det litt.

 

Driveclub vr demoen synes jeg var knall bra, Samme med EVE Valkyrie. Så dem er forhåndsbestilt. Spille vanlige spill med vr settet funkerer også utmerket. Litt dårligere grafikk men det fungerer bra. Håper bare vi snart får noen vr apper så man kan se facebook og youtube 360 movies snart. :)

Lenke til kommentar

Fikk mitt sett på fredagen. Og har fått testa det litt.

 

Driveclub vr demoen synes jeg var knall bra, Samme med EVE Valkyrie. Så dem er forhåndsbestilt. Spille vanlige spill med vr settet funkerer også utmerket. Litt dårligere grafikk men det fungerer bra. Håper bare vi snart får noen vr apper så man kan se facebook og youtube 360 movies snart. :)

Lover bra. :) Mitt er i posten, så får det forhåpentligvis i morra. Er nok lite av interesse av spill for meg foreløpig, men noen er det jo. Driveclub VR er forhåndsbestilt, og lastet ned et lite spill kalt Bound på PS Store. Er et plattformspill i tredjeperson, og kan spilles uten headsettet. Det lille jeg har prøvd lover bra. Litt merkelig grafikk, men det tåler man. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg er ikke spesielt stor fan av Bethesda, men håper virkelig de gjør noe med VR etterhvert. Tror nok det er for sent for Fallout 4, Skyrim og Dishonored 2 (er alt for langt i utvikling), men de jobber jo med flere spill. Elder Scrolls 6 kan nok få VR på PS4, forhåpentligvis. Er nok en mulighet for at de kan patche inn støtte for PSVR, men regner det ikke som spesielt sannsynlig. Tror ikke de vil tjene stort på det. Å få Skyrim i HD-versjon til PS4 er jo kjekt for fansen, men hvor lenge skal de tvilholde på Skyrim, i stedet for å se forover til neste spill? :)

Bethesda satser jo på VR. de har spill i utvikling. Bla VR versjoner av Fallout 4 og Doom. Og i og med at disse er under utvikling så er ikke veien lang til andre plattformer med VR vil jeg tro.

Er nok smart å lage noen oppgraderinger først også så du får en følse for tenknologien, å hoppe rett på å bake in VR i et storspill uten å ha testet før vil neppe gå bra.

Er også nyttig å se hvordan VR virker i spill du vil spille mye, ubehag vil merkes mye bedre her en i korte tech demoer.

Lenke til kommentar

hvordan e disse med film ? hørt at man skal få en lags kino lerret modus følelse ?

 

litt av en setning ... men ja?

Prøvde en kino-greie på Oculus, men det var bokstavelig talt en kino. Jeg satt i en tom sal og så en film på et lerret foran meg. Hjemmekino - you're doing it wrong. :p Men kan sikkert bli bra hvis man får et bedre program, så man får en mye større skjerm. Skal jeg sitte i en kinosal betaler jeg heller noen kroner for å sitte i en ekte kino.

 

Er nok smart å lage noen oppgraderinger først også så du får en følse for tenknologien, å hoppe rett på å bake in VR i et storspill uten å ha testet før vil neppe gå bra.

Er også nyttig å se hvordan VR virker i spill du vil spille mye, ubehag vil merkes mye bedre her en i korte tech demoer.

Resident Evil 7 støtter VR hele veien. ;)

Lenke til kommentar

 

hvordan e disse med film ? hørt at man skal få en lags kino lerret modus følelse ?

 

litt av en setning ... men ja?

Prøvde en kino-greie på Oculus, men det var bokstavelig talt en kino. Jeg satt i en tom sal og så en film på et lerret foran meg. Hjemmekino - you're doing it wrong. :p Men kan sikkert bli bra hvis man får et bedre program, så man får en mye større skjerm. Skal jeg sitte i en kinosal betaler jeg heller noen kroner for å sitte i en ekte kino.

 

Er nok smart å lage noen oppgraderinger først også så du får en følse for tenknologien, å hoppe rett på å bake in VR i et storspill uten å ha testet før vil neppe gå bra.Er også nyttig å se hvordan VR virker i spill du vil spille mye, ubehag vil merkes mye bedre her en i korte tech demoer.

Resident Evil 7 støtter VR hele veien. ;)

Ja skulle ønske demoen av Resident evil også støtta playstation vr.

Lenke til kommentar

Spilte den første demoen til RE7, og synes den var utrolig bra selv uten VR. Vurderer å teste neste demo, men ulikt den første skal den være en del av hovedspillet. Den første var bare for å gi oss et inntrykk av hvordan ting kommer til å bli. Men hovedspillet kommer jo om bare tre måneder (!), så tror jeg klarer å vente til da. Vil helst ikke spolere for mye. Alt jeg vet er at det vil absolutt være Resident Evil fortsatt, komplett med herbs, zombier (så det i en trailer, men aner ikke mer enn det) og mye annet snacks vi kjenner fra serien. Gleder meg som en unge. :D

Lenke til kommentar

Spilte den første demoen til RE7, og synes den var utrolig bra selv uten VR. Vurderer å teste neste demo, men ulikt den første skal den være en del av hovedspillet. Den første var bare for å gi oss et inntrykk av hvordan ting kommer til å bli. Men hovedspillet kommer jo om bare tre måneder (!), så tror jeg klarer å vente til da. Vil helst ikke spolere for mye. Alt jeg vet er at det vil absolutt være Resident Evil fortsatt, komplett med herbs, zombier (så det i en trailer, men aner ikke mer enn det) og mye annet snacks vi kjenner fra serien. Gleder meg som en unge. :D

 

Kom jo en oppdatering til Resident Evil 7 demoen på ps4 for litt siden. På over 2 gb. Vet ikke helt hva den gjorde da men. :) Har testa noen skrekk spill med rift dk2 og digget det. Men nå ligger riften, bare og støver ned. Så håper det dukker opp noen bra på ps vr snart.

Lenke til kommentar

"men en dyr prislapp" og "blir prislappen kanskje ikke fullt så rimelig"

Prislappen koster ingenting, ikke prisen heller for den del, slik enkelte skriver. Det er produktet som koster noe!

 

Om dere insisterer på å bruke substantivet 'prislappen' så skulle det stått:

"men en høy prislapp" og "blir prislappen kanskje ikke fullt så lav"

Det beste ville ha vært å skrive det sånn, men med substantivet 'prisen'.

 

Fantastisk at noen som lever av å skrive ikke klarer selv enkle og logiske uttrykk som dette!

Nå fornærmet du LarZen. :tease:

 

Hehe

 

MSWRe82.jpg

 

 

Spilte den første demoen til RE7, og synes den var utrolig bra selv uten VR. Vurderer å teste neste demo, men ulikt den første skal den være en del av hovedspillet. Den første var bare for å gi oss et inntrykk av hvordan ting kommer til å bli. Men hovedspillet kommer jo om bare tre måneder (!), så tror jeg klarer å vente til da. Vil helst ikke spolere for mye. Alt jeg vet er at det vil absolutt være Resident Evil fortsatt, komplett med herbs, zombier (så det i en trailer, men aner ikke mer enn det) og mye annet snacks vi kjenner fra serien. Gleder meg som en unge. :D

 

Hvor er demon av resident evil 7  Kitchen, testet den første demon av resident evil 7, men hm vet ikke likte ikke den da.

Blir helt horribelt å spille i VR tenker jeg, på en god måte forhåpentligvis :wee:

ja 3 måneder til Skrikk help kommer sikkert ut sjeften av mange her da vi spiller Resident evil 7.

Lenke til kommentar

"men en dyr prislapp" og "blir prislappen kanskje ikke fullt så rimelig"

Prislappen koster ingenting, ikke prisen heller for den del, slik enkelte skriver. Det er produktet som koster noe!

 

Om dere insisterer på å bruke substantivet 'prislappen' så skulle det stått:

"men en høy prislapp" og "blir prislappen kanskje ikke fullt så lav"

Det beste ville ha vært å skrive det sånn, men med substantivet 'prisen'.

 

Fantastisk at noen som lever av å skrive ikke klarer selv enkle og logiske uttrykk som dette!

 

Du har helt rett, men det er min feil at dette glapp gjennom korrekturen. Takk for at du følger med. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...