Gjest medlem-329093 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Jeg er irritert på min android telefon, hver gang apper blir oppdatert så forsvinner de fra der jeg har lagt dem, og går tilbake til en av samlesidene for alle appene på telefonen. Og når de oppdateres omtrent ukentlig så må jeg drive og flytte dem tilbake til dit jeg vil ha dem hele tiden, og plutselig står jeg der og skal betale og så er ikke appen der så må jeg lete den frem ved å bla igjennom alle appene. Er dette noe som kan fikses? Jeg har android 6 på en samsung galaxy S5. Er det samme problem på iphone også eller? For hvis ikke så er det faktisk grunn nok for meg til å bytte til iphone. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Har hatt mange android telefoner og har aldri opplevd det du skriver. Tror ikke det finnes noe i innstillingene heller som kan få apper til å endre plassering etter å ha blitt oppdatert. Har du forsøkt å gjenopprette til fabrikk innstilling? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Har hatt mange android telefoner og har aldri opplevd det du skriver. Tror ikke det finnes noe i innstillingene heller som kan få apper til å endre plassering etter å ha blitt oppdatert. Har du forsøkt å gjenopprette til fabrikk innstilling? Nei, vil ikke tilbakestille til fabrikkinnstillinger. Orker ikke legge inn alt på nytt. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Har samme greia (og samme tlf. S5 med Android 6). Merkelig nok så skjer det ikke hver gang. Har ikke klart å finne noe mønster i det (spesifikk app? spesifikke versjoner? annet?) Vet ikke hvordan det løses, men jeg kjører ikke automatisk app oppdatering, så jeg fikser det manuelt hver gang jeg oppdaterer appene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå