asad Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hvordan kan jeg rense en Cd, så effektivt som mulig? Jeg har hørt noe om å bruke tannkrem? Ødelegger ikke dette CD`en? Har lite erfaring med slikt. ( *les ingen) Lenke til kommentar
TAS Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Tannkrem tror jeg lite på,tror jeg ville brukt svak såpe(uten slipemidler)+lunket vann.eller noen type for for rensesprit. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Tannkrem var elending. Har prøvd. Du kan kjøpe spesiale middler som tetter igjen ripene. Lenke til kommentar
hs Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har bare gode erfaringer med tannkrem for å vaske CDer. Det er bare å ta litt tannkrem på pekefingeren og smør det utover. Så er det bare å skylle i rent vann og tørke av med noe som ikke etterlater noe på CDn... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har bare gode erfaringer med tannkrem for å vaske CDer. Det er bare å ta litt tannkrem på pekefingeren og smør det utover. Så er det bare å skylle i rent vann og tørke av med noe som ikke etterlater noe på CDn... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Får å gjøre rene cd plater bruker eg gode gamle zalo, tannkrem har eg ikke prøvd. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har bare gode erfaringer med tannkrem for å vaske CDer. Det er bare å ta litt tannkrem på pekefingeren og smør det utover. Så er det bare å skylle i rent vann og tørke av med noe som ikke etterlater noe på CDn... pass på å ikke smøre tannkremen med rillene, da dette riper opp cden (enda mer enn før). det skal smøres fra midten og utover! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 zalo og dasspapir har eg brukt... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Zalo og litt lunket vann fungerer perfekt på CD/DVD-plater. Har flere ganger kommet hjem med DVD-plater som det tilsynelatenede var riper og hakk i, men som egentlig bare trengte en liten rundvask før de fungerte som normalt. Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 OK, jeg skal prøve det. Takker for respons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå