Salvesen. Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 "Trolig", fikk du sikret deg "patetisk" mens du sjekket? Nei, men jeg fikk med meg at det tillates maks syv tegn, slik at jeg slipper å foreslå tåpelige alternativ som ikke lar seg registrere. Det var da synd:p Men altså du har sikkert rett, noen liker jo å leve litt på kanten;) Lenke til kommentar
0laf Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Men altså du har sikkert rett, noen liker jo å leve litt på kanten;) Mens andre har et snev av humor, å blir ikke fornærmet hver gang noen spøker med elbilen deres. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Men altså du har sikkert rett, noen liker jo å leve litt på kanten;) Mens andre har et snev av humor, å blir ikke fornærmet hver gang noen spøker med elbilen deres. Cry me a river, en må tåle å få noe slengt tilbake når en driver heksejakt på mennesker som en setter i boks... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 lol, 9000kr. Hadde personlig skilt på bilen min når jeg bodde i Florida, mener å huske det kosta meg $25. Den norske stat vet å rane folket sitt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Cost is an additional $15 annual fee for each personalized license plate (Annual fee er rundt $35) Tipper "license plate fee" er det samme som årsavgiften til oss, så personlig skilt blir da rundt 150 kroner i året, mot vår 900,- Overskuddet går garantert for å legge tilrette for syklister Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 (endret) Jeg har søkt om personlige skilter til mitt ene kjøretøy. Endret 15. juni 2017 av Snylter Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Kanskje jeg skulle bestille skilt med MR D... Det er ledig, men mitt fulle navn er allerede tatt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 WLLHUNG er også ledig. Anbefalt for alle William Hung entusiaster. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Ganske irritabelt at nettsiden gikk ned I går Jeg var klar 11:00 for å få navnet mitt, så gikk serveren ned. Klokken 11:30 var det fortsatt nede så gikk til lunsj, kom tilbake 11:50 da var det oppe igjen men navnet mitt allerede tatt. Så da ble det CIVILIX på skiltet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå