-kga- Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Jeg har noen spørsmål om Data animasjon, til bruk i vanlige filmer og reine animasjon filmer. 1) Hvem skoler er det som har slikt? Det er samme for meg om det er innlands eller utlands, bare det er Norsk eller Engelsk sprøk det går på da. Jeg tenker da på en skolegang som starter så grunnleganne at folk som aldri har prøvd slike proggra,,er kan gå der, og helt til men er proff. (hveit mye er uten om skole og, men jeg vil gå skole) 2) Hvordan er jobb mulighetenne innen dette yrket? Da tenker jeg seff på hovedsakelig animasjon, og ikke på modeleringa og textur greine. 3) Hvor kan jeg henvende meg for å finne ut dette jeg har spurt om over? Muligens dette er helt feil sted å spørre, men det går jo ann å håpe at noen her har lit peil! Endret 27. november 2003 av Lord-KGA Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Off topic: Det heter HVILKEN skole, ikke HVEM On-topic: I have no idea, mon! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Off topic: Det heter MAN, ikke MON On topic: dunno :o Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Noroff Instituttet har et fag som heter Digital Anination, innenfor graden Bachelor of Multimedia. Jeg tror det skal være mulig å finne ut alt du trenger her: www.noroff.no Ellers har de en veldig bra katalog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå