Storøien Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Denne dukket opp på skjermen min: Noen som kan fortelle meg hva slags fa..#2¤§ dette er? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) ser ut som ett phishing forsøk muligens du har malware på datamaskinen din, Last ned hitman pro innstaler og kjør den som en prøveversjon og kjør en scann av systemet. http://www.surfright.nl/en/products/ Endret 7. oktober 2016 av Lugmeister Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 ser ut som ett phishing forsøk muligens du har malware på datamaskinen din, Last ned hitman pro innstaler og kjør den som en prøveversjon og kjør en scann av systemet. http://www.surfright.nl/en/products/ Og det er et bra program? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Hitman er et anerkjent program ja. Du kan eventuelt bruke Malwarebytes Anti-malware. Begge programmene søker gjennom pcen etter kjent skadevare og gir deg mulighet til å fjerne det den eventuelt finner. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Jeg tror jeg hadde valgt iPhonen 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Sist jeg sjekket, så anbefaler ikke anerkjente malware eksperter at man bruker hitman pro. Det bildet i første innlegg viser er phishing forsøk. Det er ikke malware. Endret 8. oktober 2016 av mobile999 Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Det bildet i første innlegg viser er phishing forsøk. Det er ikke malware. Men kan det være Nordmøre Energiverk som står bak? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Nei. Det er sikkert svindlere fra Russland. Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2016 Hitman er et anerkjent program ja. Du kan eventuelt bruke Malwarebytes Anti-malware. Begge programmene søker gjennom pcen etter kjent skadevare og gir deg mulighet til å fjerne det den eventuelt finner. Men jeg oppdaget at Microsoft har et program som heter Windows Defender og som er installert på maskina - er ikke det et godt nok program? Hva gjør Hitman pro og Antimalwarebytes som Defender ikke kan? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Tidligere var ikke Windows Defender godt nok oppdatert med virusdefinisjoner slik at den ikke klarte å finne alt. Jeg vet derimot ikke hvordan situasjonen er for det i dag og jeg har ikke testet det på en stund. Personlig bruker jeg Malwarebytes i tillegg for å søke en gang i blant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå