trym13 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 hej. jeg skal kjøpe meg 3 paps 19db kabinettvifter og tenkte jeg burde ha en vifte styring til CPUen og de 3 viftene jeg lurte på hvilken viftestyring dere ville anbefalt ? jeg skal ha den rett under CD romen min:) imellom DVD spillern og DVD brennern min jeg vill ikke drive og skjære i PCen min så den skal passe jeg har sett på Cooler Master CoolDrive 4 og Cooler Master Aerogate II, Sølv de er tøffe og har hørt de er bra.. eller ville dere anbefalt noen andre ? takk for alle svar Lenke til kommentar
hs Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Microplex har en god del viftestyringer. En som har fått god kritikk er blant andre Sunbeam Rheobus. Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 ja jeg har sett på den.. men jeg hakke peil ¨på å innstalere den.. vill helst ha den ferdig montert men tror dere Cooler Master Aerogate II er et bra valg eller er det noen andre dere ville ha anbefalt ? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har en AKASA viftekontroller, vet ikke hvor den selges, men du kan vel søke litt rundt å se om du finner den...kjøpte den på www.hcs.no, men jeg er ikke sikker på om de har den lenger. Drit fet viftekontroller som man kan skifte farge på displayet (5 forskjellige farger) måler temp på 4 komponenter i pc'en, styrer 4 vifter pluss viser RPM. Går også ann å skru av lyset på den. Koster 550Kr Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 den hørtes fet ut.. men sekke ut som de har den :S Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 ingen som har noen forslag.. skal antagelig vis kjøpe om 1-3 dager . så trenger litt hjelp Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Rheobusen som selges på microplex leveres ferdig montert nå fortida, så det er i praksis bare å plugge på viftene og kjøre Eneste du mest sannsynlig trenger ved siden av (det gjelder alle viftestyringene) er skøtekabler til viftene. Magnus Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Sunbeamen fra microplex er ferdig montert ja. Kraftige leds som bytter farge. Går bak døra på chieftec også. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg bruker Enermax sin viftestyring med 6 vifter på og 2 temperatur målere på. førnøyd med den jeg .... Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 lest mye om den .. har hørt den er fet.. tenker på og kjøpe den.. den ser heftig ut.. men er den ferdig montert ? det er fett da .. slepper og monetere :D hehe.. er de ledsa så kraftige at de kan gå igjennom kabinett døra til antec plusview ? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Synes de du nevnte i den første posten din ser bra ut. Der får du jo også opp diverse informasjon på lcd displayet. Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 joa sant det.. men kan den styre 4 vifter? hakke fått med meg det enda.. desutten syntes jeg det sr litt merkelig ut med HHD og de rare tegnene osv. men skjermen er heftig da så det står mellom sunbeam og den med sånn skjerm, vifte vedsina skjermen og en sånn skru knapp men vill lizm vite hvem av dem som dere anbefaler mest Lenke til kommentar
MuD Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 ja jeg har sett på den.. men jeg hakke peil ¨på å innstalere den.. vill helst ha den ferdig montert men tror dere Cooler Master Aerogate II er et bra valg eller er det noen andre dere ville ha anbefalt ? Sunbeam Rhoebus Kommer ferdig montert, den testen er ein gammel version av den... Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 ser du har den MuD. er det noe du ville anbefale ? Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 bleh roan litt med signatur hva er interesangt med å vite hver eneste ting du har presset inn i en kasse? er ille nok at alle skal fortelle om sin hypre 2500+ @ 9430+ om de ikke faktisk skal nevne kabinettvifter og antall desibel også =) finner det ikke alt for interesangt. 3-4 linjer signatur bør holde mer enn nok Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 jeg lurte på en ting.. jeg har antec plussview kabinett med sånn dør.. jeg tenkte og kjøpe sunbeam rheobus til viftene mine og lurte på om skru knappene på rehobussen kommer i veien for døra .. så jeg ikke får lokka døra helt!! noen som har dette ? et kabinett med dør og sunbeam rehobus ? passser det ? håper det Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 putta inn en Cooler Master Aerogate II, Sølv i et funkende nytt aopen h600b i sta.. den funker helt fint, kan styre 4 vifter + en temmåler per vifte abefales! Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 (endret) norpheus.. jeg lurte på en ting.. hva er alle de HDD og de rare tegnene.. ? det syntes jeg ser litt rart ut.. at det står så mye rart der.. :S på de knappene rund den dritten man skal skru på.. men er det noen som veit om de skru knappene på sunbeam rehobusen kommer i veien for døra på kabinettet mitt ? Endret 29. november 2003 av trym13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå