Fotoskrulla Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Midt i blinken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Stilige byggverk, med kontinental swung over seg. Glitrende stemning med båten som svever innover på blanke sjøen og leder blikket inn i dypet. 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Flott bilde me flott lys lady Håper maten smakte God helg ! M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Nydelig bilde med en passende tittel , båten treffer midt i blinken/speilingen . Kreativt liker det . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Spennende utsnitt du har valgt. Jeg har ikke sett noe lignende fra denne broen. Godt komponert med båten på vei ut av bildeflaten, men det henspeiler vel på tittelen. Er skyggepartiene litt mørke? Litt vanskelig å bedømme på liten mobil. Liker kommentarene dine, humørfylt og konstruktiv. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Stilige byggverk, med kontinental swung over seg. Glitrende stemning med båten som svever innover på blanke sjøen og leder blikket inn i dypet. Ja, dette er ei innmari fin bru....og et yndet fotoobjekt naturligvis. Den er nå fredet sammen med hele området rundt. Nybrua ser du i bakgrunnen...uten sjarm..) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Flott bilde me flott lys lady Håper maten smakte God helg ! M v h Leif Hei Leif! Jo da maten smakte, selv om den begynte å bli litt kald når den kom på "bordet" Takk for fin kommentar! God helg! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Nydelig bilde med en passende tittel , båten treffer midt i blinken/speilingen . Kreativt liker det . Mvh Alec Hei Alec! Det er ikke alltid like lett å finne tittel til bildene, men denne datt rett i hodet på meg. Håper du har det fint og nyter de fine dagene. Helene Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Spennende utsnitt du har valgt. Jeg har ikke sett noe lignende fra denne broen. Godt komponert med båten på vei ut av bildeflaten, men det henspeiler vel på tittelen. Er skyggepartiene litt mørke? Litt vanskelig å bedømme på liten mobil. Liker kommentarene dine, humørfylt og konstruktiv. Mvh Gunnar Hei Gunnar! Jeg tenkte også i etterkant at skyggepartiene er litt mørke, får se om jeg får gjort noe med det etter hvert. Hyggelig at du liker kommentarene mine. Foto skal jo være litt gøy og hyggelig, derfor ingen grunn til å være sur og dødsalvorlig. Jeg har ingen kurs eller utdanning i temaet, så mine kommentarer kommer fra hjertet, eller fra ting jeg har snappet opp her og der. Tusen takk for fin kommentar i dag også, hyggelig at du kom inn som medlem her på siden God helg! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Veldig flott! Tuuuusen takk!! God helg! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Flott bilde me flott lys lady Håper maten smakte God helg ! M v h Leif Hei Leif! Jo da maten smakte, selv om den begynte å bli litt kald når den kom på "bordet" Takk for fin kommentar! God helg! Bare hyggelig Mat smaker " nesten " altid " bedre ute i det fria God h...elg Leif Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Flott Helene. Broen og speiling som lager en sirkel likte jeg veldig godt. ?? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Riktig bra bilde .... og maten smakte Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Her var du helt klart på rett sted til rett tid. Ett meget severdig og fint eksponert bilde i det vanskelige lyset. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Kjempestilig ! Meget god komposisjon. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg