Marvil Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Ser at de fleste av innleggene her på forumet dreier seg om Photoshop og designing.. Burde kanskje hatt eget forum for dette, men litt fint å ha Web og design i samma, slik at det ikke tar så lang tid å lese alle postene.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Har blitt diskutert før, men ble ikke noe mer med det. Er egentlig fornøyd med slik det er nå. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Du sier noe der.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Liker det sånn det er nå. Hadde vi hatt et eget til design, så hadde ikke jeg hengt der, av naturlige årsaker, og da hadde jeg ikke blitt inspirert på samme måte som nå Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Liker det sånn det er nå. Hadde vi hatt et eget til design, så hadde ikke jeg hengt der, av naturlige årsaker, og da hadde jeg ikke blitt inspirert på samme måte som nå It felt like..; you took the words out of my mouth and threw 'em in the reply-form. Kunne ikke vært mer enig. Edit: Hei leif Endret 27. november 2003 av PoleCat Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Du kan da tegne PoleCat..? Don't shake the earth under me man! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Du kan da tegne PoleCat..? Don't shake the earth under me man! Jeg mener; Da hadde jeg bare hengt i designforumet og latt dere kode-guruer more dere helt alene. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Phew, ble litt redd der Men for å komme sakte tilbake til bevissthet rundt topic: mye av designpratet her er jo rundt web (da web er den eneste foraen dere kan vise dere skikkelig fram i)<--finnes unntak Derfor mener jeg det er fornuftig å ha det samlet. Vi kode-geeks tar ikke akurat skade av det. Synes det er koselig å ha dere hengende her for å øke coolhetsfaktoren litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå