AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Har seg slik at jeg har klart å bli forelsket. Aldri før, aldri vært i nærheten, aldri tenkt, trodde aldri jeg skulle bli.... Men så begynte jeg å snakke med denne jenta. Hun treffer meg på alle punkter... Hun er søt, ser helt nydelig ut, sjarmerende, har tidenes mykeste stemme... ja... the list goes on hehe.. Har møtt hu et par ganger, god kjemi jaaa, jeg stup forelsket jaaa, hun derimot neeeeh... Jeg klarer ikke å tenke på annet. Som sagt har jeg ikke opplevd noe slikt før, så blir nærmest helt fra meg. Det værste er at denne jenta og jeg er totalt forskjellige... Jeg har mål i livet, hun slapper mer av. jeg liker å være for meg selv, hun elsker store samlinger. hun skal på fylla hver helg, jeg drar aldri på fylla... Det sunneste for meg er å glemme denne jenta, men er så **** vanskelig. Derfor trenger jeg noen gode tips... Jeg gjør nok, går på skolen og har 50% stilling vedsiden av. trener også 2-3 ganger i uken.. men hun gjemmer seg bak i tankene uans.. hva ville dere gjort? Gutt 18 Anonymous poster hash: 3c2b0...1bf Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2016 Mest kyniske svar ever:Slutt å prate med henne, bare konsentrere deg om å gjøre det veldig bra på skolen, studer ingeniør eller noe annet gøy, få en kul jobb du liker, vent til hun som "slapper av og drar på fylla" om 10 år har blitt en ung NAVer som trener en kjernekar som deg, vips så tar du kontakt.HE HE Anonymous poster hash: 18cd6...064 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2016 *trenger Anonymous poster hash: 18cd6...064 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Blitt kjent med henne? Pratet med henne? Så må du være klar over at jenter mye oftere en gutter later som de ikke liker noen, men kan like de mer enn det du tror. Så får du vel bare sjarmere henne da når dere blir kjent (og underveis) 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2016 Motsetninger tiltrekker og kan fungere veldig bra. Jeg synes du skal manne deg opp og fortelle hva du føler, Ingenting er som balleklask med ei man virkelig elsker. Anonymous poster hash: 7a6a3...997 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Du er kåt, ikke forelsket. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2016 Har vært ute med denne jenta flere ganger, og som jeg sier kjemien sitter. Men klarer ikke å stole på hun pga. all festingen. Jeg er generelt en sjalu person, så når det dukker opp mystory av andre gutter svir det ekstra... Føler jeg også som oftest må ta initiativ, spurte egentlig om tips for å prøve å glemme hu, ikke at jeg burde prøve å få henne. For jeg føler jenta gjør mer skade, enn gode ting.. Anonymous poster hash: 3c2b0...1bf Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2016 Du er kåt, ikke forelsket. hahahh.. hadde jeg vært kåt hadde jeg kjørt på med ei annen jente på 1-2-3... Beklagligvis ligger det mer enn bare kåthet her.. Anonymous poster hash: 3c2b0...1bf Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Du er 18 gutt, ikke gjør dette til en stor greie. Du er over hu på et par dager i den alderen, bare la hun såre deg skikkelig et par ganger først så skal du se lysten forsvinner som dugg for solen. 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Du er 18 gutt, ikke gjør dette til en stor greie. Du er over hu på et par dager i den alderen, bare la hun såre deg skikkelig et par ganger først så skal du se lysten forsvinner som dugg for solen.Man kan da møte den rette i en alder av 18? Jeg gjorde hvertfall det. Gutten er forelsket, det går ikke over på 123! TS, jeg var i samme båt som deg når jeg var 17. Stormforelsket i ei jente, som alltid festa. Jeg som deg, gjorde ikke det. De fleste jenter i den alderen er ganske umoden, og vil ikke binde seg for tidlig. I mitt tilfelle, ble det ikke noe av meg og henne. Simpelthen fordi hun skulle på byen og drikke seg fra vett og forstand i helgene, og glad i å klå på gutter er hun i den tilstanden. Siden du liker henne, be henne ut. Se hvor det bærer, du er 18 og har jo ingenting å tape på å prøve Endret 10. oktober 2016 av Enlightened Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Kapre hu før noen andre gjør det! GL HF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå