Kurt Lekanger Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Pc- og mobilsalget faller for andre år på rad Lenke til kommentar
gstensrud Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Betyr ikke det også at det kastes færre enheter? Det må jo være en bra ting! 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Er helt naturlig at man når et platå nå, det er så godt som ingenting som gjøres bedre med en iPhone 7 enn med en iPhone 5 for vanlige brukere, og det samme gjelder for en ny PC mot en tre år gammel maskin. De er såpass kraftige at de løser alle hverdagslige oppgaver på en så god måte at en ny versjon ikke oppleves som en reell forbedring for de store massene av brukere. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Problemet er heller man ikke finner noe laptop som er noe å vurdere. Har vurdert meg både ny nettbrett\mobil og pc, men ønsker helst ikke å kjøpe flere ganger årlig. Så ventet så lenge så mulig. Men kunne kjøpt Multicom laptop, asus\uglephone muligens. Intel kommer vel med nye cpuer om ikke lenge. Er kun nvidia skjermkort som er oppdatert nå. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Om du bryr deg om nye CPUer og oppdaterte skjermkort representerer du ikke massemarkedet. Nerdene er ikke på langt nok mange nok til å holde hjulene i gang - og nå som enhver maskin fra de siste fem årene er mer enn gode nok til all daglig bruk er heller ikke massemarkedet stort nok til å holde ting i gang. Selv jeg som temmelig avansert bruker (foto, programmering, 3d-modellering) har slutta helt å følge med, det 2-5 år gamle utstyret jeg har er mer enn godt nok. Eneste som byttes hvert år er telefon, og det er bare for moro skyld. Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Har to 'laptops'. En 9(!) år gammel Dell Inspiron 1720 som kjører win7 og Linux. 'an går som ei klokke og brukes som IT-verksteds PC. Ingen bruk for oppgradering der, da Win10 er komplett uinteressant. Den andre er en overprisa 3 år gammel Alienware jeg bruker til Win10 (grøss), til spill, og Linux, til ymse andet. -Er m.a.o. en av de som avkjøler markedet. -Trenger ikke noe nytt, på relativt lang tid. Neste PC blir hjemmebygg, men venter på neste generasjon bunnkort, cpu og ram. -Har god tid og ingen hastverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå