ozone Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Bård Tufte Johansen ny programleder i Nytt På Nytt! Det første jeg tenkte når jeg så at Jon Almås skulle slutte, var at ingen kan ta over den jobben! Men når jeg så at Bård Tufte Johansen skulle ta over, tenkte jeg: Ok, da... Han er faktisk den eneste i verden som kan klare det, og i tillegg fornye programmet, som jo har gått litt i samme (gode) spor noen år... EDIT: Jeg har alltid ment at Bård Tufte Johansen er helt i særklasse Norges beste komiker. Alltid noe morsomt å si om absolutt alt, ofte helt uten manuskript. Alltid intelligent humor, og når den ikke er det, så er det som regel en Pythonsk "dette hadde du ikke ventet" vri på det. Jeg liker spesielt at han ikke har noen "karakterer", men er seg selv eller den 'vanlige mannen i gata' når han "uttaler seg" om ting. Og hans parodier på f.eks Bernander er priceless. Den eneste jeg kommer på som er nesten like morsom, allsidig og spontan, er Espen Eckbo. Men han er ikke helt der ennå, så er han jo noen år yngre da Endret 7. oktober 2016 av ozone Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Kommer til å bli bra med noe nytt! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 For min del ble Nytt på Nytt ble aldri det samme etter Anne-Kat sluttet, og nå som Knut er borte og Jon slutter, så er programmet helt dødt for min del. Det er ikke alle programmer der du bare kan bytte ut panelet og fortsatt skape den samme magien. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Er selv mest glad i tiden med Linn Skåber, men jeg trur det er som nevnt ovenfor at magien kommer aldri til å bli den samme / like bra med alle orginale ute av bildet Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Er det bare jeg som synes at Bård Tufte snakker litt utydelig? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 For meg kan de gjerne pensjonere hele konseptet, men så lenge folk ser på er det vel liv laga. Enig i at om noen skulle klare å ta over, måtte det være BTJ. Er det bare jeg som synes at Bård Tufte snakker litt utydelig? Nei, det synes mormor også. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Har aldri syntes Jon Almås har vært spesielt morsom, så å få inn Bård blir nok helt konge! Digger den fyren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå