FuLu Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Er i forumet Webdesign og søker etter ordet vertical-align, men den lister opp alle postene, selv om de ikke inneholder ordet. Føler meg litt invalid når man ikke kan søke, eller noe jeg gjør feil? Prøvd både den kjappe søke saken nederst til høyre og den "knappen" i menyen i toppen. Samme resultat. ** Flyttet tilbakemeldingen til riktig område av forumet - moderator ** Endret 27. november 2003 av TST Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Prøv med vertical AND align Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Hmm nei, funker ikke, jeg logger inn via forum.gamer.no, har sikkert ikke noe å si.. men jeg får fortsatt alle poster opp selv om de ikke inneholder vertical align. Bruker siste Firebird om det har noe å si. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Sikker på at du får opp ALLE poster? Husk at den highlightingsfunksjonen til forumet er tragisk. Åpne en av de postene og søk på ordet du søkte etter. Just in case Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Prøv du Jeg prøvde både den "avanserte" søkemetoden og den enkle nederst til høyre. Jeg får samme resultat. Den viser alle postene i webdesign forumet. Og ja, jeg sjekker dem om de inneholder vertical align, men jeg finner ikke noe. Men jeg finner masse vertical-align i kildekoden på dette forumet. Jeg lurer litt på hvordan den søker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå