GnilreG Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Det hadde vært fredeligere om det ikke hadde vært lekket, da ville de jo kunne stoppet mange av galningene som ikke holder på med fredelige ting. Så han bør heller få en anti nobel Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Som jeg skrev et annet sted må jo logikken være at den som motarbeider offentliggjøring av dokumenter av denne sorten være en fredspriskandidat, dersom det menes at Snowdens arbeid virker motsatt vei. 1 Lenke til kommentar
Sir Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Den som stopper krigen mot narkotika vil få min stemme.sett for mye narcos? for mange lik. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Irrelevant. Å sende inn militæret på den måten i en annen suveren stat løser ingen problem. Og har virkelig ingenting med fredsprisen å gjøre. Slik som fredsprisvinneren Obama gjør i Syria nå mener du? Eller mener du de har dekning for å sende militæret inn i en annen suveren stat etter internasjonal lov? Det var en like elendig sammenligning som argumentet til zebreaen. Og i tillegg, skulle det gi en større dekning for kandidatur til fredspris fordi noen andre har brukt militære styrker i et annet land? Hva er poenget ditt? At putin er en kjernekar fordi andre er like slemme som han? Eller at du trodde du catcha meningen min? Siden jeg ikke støtter Russland så må jeg støtte USA? Endret 10. oktober 2016 av Pop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå