Gå til innhold

Noen som skal kjøpe Rise of the Tomb Raider?

theGunner76

Anbefalte innlegg

Noen andre som har kjøpt/skal kjøpe dette?

Hadde forhåndsbestilt hos cdon, men de sendte det dessverre ikke ut før i dag. Så må belage meg på noen dager med venting før jeg og Lara skal kose oss igjen...

Har også forhåndsbestilt psvr gjennom cdon, så dette betyr vel bare at jeg ikke vil få det til lanseringsdato :hm:

blir nok ikke forhåndsbestiling fra cdon noe mer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oh lord... tok så skammelig feil. Sorry Cdon :closedeyes:

Release på dette spillet er da vitterlig ikke før 11.10 så at de sender det i dag bør jeg vel si meg fornøyd med

Og ifølge de så skal se sende PsVr også slik at jeg har det på release dato :w00t:

hatt spillet siden onsdag @leffi78? Heldiggris! Savner Lara...

Lenke til kommentar

oh lord... tok så skammelig feil. Sorry Cdon :closedeyes:

Release på dette spillet er da vitterlig ikke før 11.10 så at de sender det i dag bør jeg vel si meg fornøyd med

Og ifølge de så skal se sende PsVr også slik at jeg har det på release dato :w00t:

hatt spillet siden onsdag @leffi78? Heldiggris! Savner Lara...

bestilte på mandag fra gamezone og fikk det på tirsdag ikke onsdag(sjekka trofeene da jeg logga på ps4 nettopp så skreiv viss feil tidligere :whistle: ), men har ikke spilt så mye pga. jeg vil egentlig vente til ps4 pro er i hus før jeg spiller for mye, men spilte til jeg unlocka vr brettet så jeg får testa det når psvr er i hus neste uke :thumbs:

og ja har venta lenge på å få teste det nye spillet, men det var verdt ventetida da vi får spillet komplett med alt av dlc`er :D

Lenke til kommentar

Har fått det samme dilemmaet og vegrer meg litt for å spille spill jeg vet får en PS4 Pro boost  :). Har mest lyst til å vente til den er i hus neste måned.

Er i samme båt som dere. Har jo bestilt både PS4 Pro og ny TV (long overdue) for å få utbytte av forbedringene, så spill man vet vil få ytelsesforbedringer må nesten bare spares. :)

Lenke til kommentar

Ja, men det var vel Xbox Exclusive i ca 1 år.
Nå kommer det til PS4, med en del ekstra innhold, og et litt innhold for VR.
For ikke å snakke om at det presterer enda bedre på PS4 Pro, når den kommer.

Husker da jeg spilte det for 1 år siden på Xbox One. Syntes is var så vanvittig realistisk og flott i grafikken.
Og nå skal Playstation bygge enda bedre grafikk utenpå det.
Blir snacks.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da slipper du å "bekymre" deg for hva du går glipp av.
Eventuelt du avspiller på et utstyr som likevel ikke ville klart å vise forbedringene.

Tips:
Se videoen i 4k på den tv-en du normalt spiller på.
Hvis du da ikke ser forskjell, så har du heller ikke noe å tjene på å kjøpe PS4 Pro og den versjonen.
(Men du har noe å tjene på å oppgradere tv-en din :D )

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar

Ja, men det var vel Xbox Exclusive i ca 1 år.

Nå kommer det til PS4, med en del ekstra innhold, og et litt innhold for VR.

Skulle gjerne hatt det til PS4 pga VR-biten. Rimelig kjipt de ikke selger den seperat. Synes spillet i seg selv var rimelig ræva, så kommer neppe til å kjøpe det til PS4. Det må i så fall være på solid tilbud. Synes bare det er alt for lite "tomb raider" her. Minner alt for mye om en dårlig kopi av Uncharted. Kjipt, håper de går tilbake til røttene neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...